Eerste keer in Club X/Ervaringen

Het forum van Club X in Wuustwezel
Newbie
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 apr 2007, 04:00

Bericht door SpAcErR »

Nooit last gehad met hem. Boom van ne kerel, maar wel ne vriendelijke. Nu ja, iedereen was vriendelijk en lief toen :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Wat een verhalen allemaal. Toch plezant dat dezelfde dingen bij de meesten blijven hangen: vooral de sfeer en de aparte muziek. Iedereen kende idd precies iedereen (vooral de verdienste van de Hollanders denk)maar ik heb nogal gezegd, bij mij was het er soms toch tegen de limiet. Iedereen was zo hard aan het gaan.... ni normaal. Als daar ooit heibel kwam dan stond het wel in de krant denk.
Blijkbaar pakten veel van jullie pillen in Club X terwijl wij daar vooral op pep naartoe gingen. Wat we toen deden was bommetjes maken. Die slikten we dan onderweg in en die werkten niet onmiddelijk. We gingen dan in "normale" toestand binnen maar eens je een basdreun voelt barst de bom :bom:
Op de duur werd het daar echt roekeloos. Een vriend van ons had er een griet leren kennen die ik ooit tussen de gewone consumpties tussendoor effe een gram ineens door haar neus weten jagen heb. Daar was geen land meer mee te bezeilen. Later heeft ze een OD gedaan en hebben we Club X een beetje minder beginnen bezoeken.
Ik heb er ooit nog een mooie kip gekend, uit Goes, met bruine krullen en ze werkte als verpleegster. Ik ken wel haar naam ni meer :cry: Ze kwam ook in La Rocca. Bij deze moest iemand ze kennen of ze moest het lezen :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

:mrgreen: In Club X geweest van begin '94 tot maart '97. Bangelijke tijd ! Toen ik er pas kwam veranderde de muziek om 3u van hardcore naar mellow,raar was dat. Kale hoofden waren zeldzaam want dat kwam pas veel later wanneer de Rotterdammers er meer en meer kwamen. Het maakte ook niet uit hoe je eruit zag want iedereen kwam om te hakken. De wc-dames waren twee schatten, twee zussen, Annie die altijd iedereen bemoederde en Mia die iets strenger was. Maar als je je even niet goed voelde kon je altijd bij hen terecht. Ze moesten hen maar eens een madaille gegeven hebben voor beste toiletdames ooit. Wel altijd spijtig gevonden dat het om 4 u dicht ging maar we probeerden de tijd steeds te rekken. Wij bleven altijd rondhangen want wij reden mee met een vriendin die er barmeisje was (Nathalie, grote zaal bar links en chill out). Tja, kan er iemand de tijd terugdraaien??? :alien:
Nikki
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:44

Bericht door Baarchoem »

Phoe dan moet ik ff denken

Mijn eerste keer dat ik in Club X kwam was op zaterdag(of vrijdag?) 12 april 1996 met de 'X-Shirt Party)ik was er samen naartoe gegaan met men vader(RIP) , want ja X was wel een 'beruchte' dancing weet je wel na binnenkomst bleef me vader ouwehoeren met de portiers en stond hij ook achterlinks in de grote zaal ik stond toen (zoals steeds eigenlijk) vooraan vlak voor het podium denk dat we toen om 03u al naar huis gingen maar ja was nog maar 16 jaar toen was allang blij dat ik er naar toe mocht en vind het nog steeds te gek dat mijn vader (voornamelijk de eerste weken/maanden)meeging of me int midden van nacht kwam halen , in Club Hardcore was hij btw ook enkele keren geweest sinds 12 april 1996 ben ik er ieder weekend vrijdag en zaterdag geweest tot het in mei 2000 de deuren sloot*zucht* mits de grote rave party's van t sportpaleis en enkele keren Club Hardcore , Kozmoz en Fauna
Hedendaags ben ik gehuwd maar men 2 de grote liefde is en zal steeds zo zijn Club X hou er nu mor mee op want kan zo nog wel poos doorgaan groeten uit Berchem(Baarchoem ;-) )
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Ik ben toch blij dat mijn vader nooit mee is geweest destijds! Die had zijn zoon zo niet willen zien :roll:
Ieder zijn mening hoor maar ik zou me kapot geschaamd hebben als m'n pa mee moest.

maar anyway, je bent wel in de club der clubs geweest ondanks je vader!!!
Let's cherish the past
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:44

Bericht door Baarchoem »

Nou ik schaam me er zeker ni voor (en toen ook niet) vond het eerder fijn

en bovendien ik ga nu al zo'n 12 jar feesten zonder verhelderende middelen en dat gaat prima dus mij hebbe ze nooit in 'vergane' toestand tegengekomen :)

ps: jammer dat er hier zo weinig animo is
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Baarchoem schreef:ps: jammer dat er hier zo weinig animo is
Wa bedoelde met animo ? In welke zin ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Stanne schreef:
Baarchoem schreef:ps: jammer dat er hier zo weinig animo is
Wa bedoelde met animo ? In welke zin ?
awel in de zin: "jammer dat er hier zo weinig animo is" :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

On topic zou ik zeggen: in Club X was destijds animo genoeg maar daar merk je hier niet altijd evenveel van. De wereld is te beschaafd geworden :)
Maar animo kan ook zijn: zever en ambras onder members, on topic discussies,.......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Baarchoem schreef:verhelderende middelen
"technical enhancers", noemt ene Villalobos dat! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2007, 13:47

Bericht door nonvio »

Club X was een leuke club eigenlijk.
Maar idd, als daar ambras was, was het wel héél serieus!
Iedereen ook ferm scheef ginder, en natuurlijk ook wel vrij harde muziek eigenlijk
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nonvio schreef:als daar ambras was
in vier jaar tijd nooit gezien
nonvio schreef:Iedereen ook ferm scheef ginder
meer dan genoeg gezien :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 21:44

Bericht door Baarchoem »

Heb eigenlijk ook nog genen 1ne keer ambras in Club X gezien (ale ik heb wel es ene keer wa ruzie gehad me pipo's vant stad mor da was rap gefixt door menne maat destijds -dien had die gast vanaf t balkon over de ballustrade hangen :D -mor das ook tenigste dak daar em meegemokt op 4 jaar tijd


ivm met die animo : kdoelde er gewoon op dat er hier ni veel beweging is , weinig mensen hier en das wel jammer
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2007, 13:47

Bericht door nonvio »

Den ambras die ik bedoel, is diene met die andere discotheek daar iets verder. Daar heb ik es nen serieuzen gezien...bijna den helft van Club X stond daar buiten opeens...
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2007, 18:18

Bericht door Leroy »

Aiiii, Ik heb er toch wel eens gekke dingen gezien hoor. Een voorbeeld: Er liep destijds (op een bepaalde avond) een gast rond in X die dacht dat je zomaar kettingen van iemands hals kon rukken. Ik heb zelf gezien dat hij aan iemand vroeg: "is dit een echte gouwe ketting?" Hij had de ketting vast , en die gast zei: Jawel 18 karraats. Ow das mooi zegt die knaap en rukt zo de ketting van z'n nek. Die beste kerel heeft een zware pijp gerookt. Ze hebben m daarbinnen (kleine zaal) met een man of 5 te grazen genomen en niet te zuinig!!. Ik heb m nooit meer gezien in Wuustwezel ; )

En ik heb wel vaker opstootjes gezien van mensen die totaal de weg kwijt waren. Maar dat was zo gesust door de portiers.
Daar had toch iedereen schrik van. Tenminste ik wel haha...

Grts&respect!!
Let's cherish the past
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast