Filmpje Jambers @ Club-X

Het forum van Club X in Wuustwezel
keskondisco

Bericht door keskondisco »

tom schreef: ( als ik er ook niet ben om haar te begeleiden he)
Daar dienen die grote broers voor eh :P
varth

Bericht door varth »

Leuk filmpje. Wel nen dikke eikel van een buitenwipper precies, de Rudy. Eigenlijk horen zo'n mannen niet thuis aan de deur van een club. Het is zelf groot krapuul. Voor de camera ff verkondigen dat hij braaf vraagt aan de mensen om te fouilleren. Kort erna ziet ge hem gewoon er ne gast lukraak uithalen... Heeft die gast eigenlijk nooit eens deftig rammel gekregen? Die zwarte bezoeker die hij de deur wijst bv, zou er toch geen problemen mee mogen hebben. Voor de rest heeft hij wel grote klap. Dan nog te denken dat ik een meiske dat ik ken daar blijkbaar een ex-lief van is :roll: . Wat zien vrouwen daar toch in
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

varth schreef:Leuk filmpje. Wel nen dikke eikel van een buitenwipper precies, de Rudy. Eigenlijk horen zo'n mannen niet thuis aan de deur van een club. Het is zelf groot krapuul. Voor de camera ff verkondigen dat hij braaf vraagt aan de mensen om te fouilleren. Kort erna ziet ge hem gewoon er ne gast lukraak uithalen... Heeft die gast eigenlijk nooit eens deftig rammel gekregen? Die zwarte bezoeker die hij de deur wijst bv, zou er toch geen problemen mee mogen hebben. Voor de rest heeft hij wel grote klap. Dan nog te denken dat ik een meiske dat ik ken daar blijkbaar een ex-lief van is :roll: . Wat zien vrouwen daar toch in
Diene is ondertussen toch al enkele jaren dood hé, louche figuur!!
en ja ge hebt zo van die trienen die kicken op die macht van zo'n figuren zeker, dunno! :?
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ziet er mij wel een straf kot uit,ze maat! Mee zijn Rotterdam = Terror

Ik zou der ni graag tss lopen 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

dj_neo schreef: Ik zou der ni graag tss lopen 8)
Wel, in al die jaren heb ik er nooit 1 gevecht gezien. Het is pas vanaf 98-99 dat de sfeer is omgeslagen en er agressieve mannetjes in de hardcore scene optraden.
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Helemaal voor 200% mee eens....
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:38
Locatie: Tessenderlo

Bericht door Bramb0 »

Kan iemand het filmpje terug uploaden?
Thx
Haaaaaa, Weekend!!!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast