Club X in verbouwing

Het forum van Club X in Wuustwezel
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Club X in verbouwing

Bericht door poehaaaaa »

Deze foto's zijn getrokken door een LC-member en zal ze maar s posten . Club X is nu een magazijn of zoiets en zo zag het er enkele jaren geleden uit tijdens de verbouwingen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

thx 4 the pics man!!

Toch maar goed dat er iemand bereid is om foto's te gaan schieten he!!
Als ik die balustrades zo zie, te bedenken dat ik daar verschillende keren stond te leunen en naar beneden stond te gapen naar al die maloten :cry:
Welke idioot haalt het ook in z'n hoofd gewoon witte latex over die legendarische groene X op het plafond te flatsen??!!
Als ik die gozer in m'n handen krijg :evil: :evil: :evil:
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Hey Ouwe Gabbervrienden, Wat leuk die foto's wie zou die geschoten hebben?? Binnenkort ga ik nog eens terug om te kijken hoe het er nu uitziet, ben er benieuwd naar. Ik moet nog even iets verzinnen om er binnen te kunnen. Ik ga er natuurlijk weer foto's maken die komen wel weer bij jullie terecht. Onlangs werd ik getipt over een site met veel oude X foto's van vroeger ik moet daar nog achteraan. Trouwens ik heb nog steeds niks vernomen van de dvd die moet er ook bijna aankomen. We wachten af... Greetz & Respect.... :D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ja Roy die DVD zal er wel nooit komen, hopen maar...

Als je die site vind, laat maar weten :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Belofte maakt schuld zeggen wij hier in Holland. Yves heeft het me in een mailtje nog eens laten weten dat die dvd echt komt!! Dit is echter ook al een half jaar geleden, maar naar die site met foto's ben ik zeer benieuwd. Daar ga ik spoedig achter aan.....
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

mercie voor de pic's das weeral iet voor 't archief...jammer genoeg..
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Ik moet nog even iets verzinnen om er binnen te kunnen.
het is nu een elektro-instalatiebedrijf, nml. Willy van den Broeck n.v.

http://www.vdbnv.be/

moet je toch even hier vermelden met welke smoes je daarbinnen rond gaat kijken, dat heb ik mezelf eigenlijk ook al afgevraagd :roll: Waar voreger de inkom was zit nu een soort van kantoor, en ik denk dat de zaal zelf nu als opslag voor materialen gebruikt wordt. :?
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

ik weet nog niet wat en hoe ik het ga doen, mischien als ik eerlijk ben en zeg dat ik een ouwe houser ben en sentimentele herinneringen aan hun pand heb ik wel een rondleiding krijg. Het probleem is dat ik er ruim een uur over moet rijden om er te geraken (zoals jullie zeggen). Dus als ik daar kom en ze wijzen me de deur dat is natuurlijk ook vervelend. Toen ik de foto's van hierboven gemaakt heb (de verbouwing d.d juli 04) hebben ze me keurig rondgeleid. Die kerel zei toen: "Awell gene cluub X meer he" Dat vond ik wel een toffe uitspraak. Die man was immers 60 jaar. We zullen zien... Gr&resp... :D [/quote]
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

gotver stomme willy :evil: :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Hey Bart, wat wil da zeggen: "stomme Willy" is dat Belgisch?? :D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nee, ik bedoel dat hij die X tenminste op het plafond had kunnen laten staan :lol: :lol: :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Jazeker, een beetje respect voor onze generatie was wel op z'n plek geweest... :)
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Op de site van Yves staan veel foto's van plekken waar hij gedraaid heeft, behalve net natuurlijk van Club X Wuustwezel!
WAAROM?? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Foto's van de NEP-X in Riel staan er wel bij!!
HARDCORE WILL NEVER DIE!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ik kan het niet laten om het niet te laten weten, maar volgens een vriend van me is er ergens een site binnen een site waar veel oud beeldmateriaal (foto's) van X te zien is. Ik zal er alles aan doen om te achterhalen waar dat is... laat nog wat weten...

gr&resp....
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Roy, you would make my day and ...life ! :lol: :lol:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten