vragen over cirao dance-hall?

Het forum van Cirao in Waregem
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

vragen over cirao dance-hall?

Bericht door original mickey! »

ben al jaren in andere scene actief....maar nu ik toch forum over een kind van mij ontdekt heb en ik veel onjuiste info lees....of zie da bepaalde mensen na al die jaren!!!toch vragen hebben! wil ik wel antwoorden of de juiste info geven over nomether whath......kvindt trouwens gek na al die tijd da er hier & daar interesse is over cirao dance-hall.....maar is terwijl wel leuk!bij deze bedankt!!!en feel free!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

hou kwamen jullie op het idee vo dj te boeken en die thema avonden,gingen jullie zelf ze boeken ,ke da nog gehoord van kisze die nu al dood is werkte ook vo jullie zei hij
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

re

Bericht door original mickey! »

eigenlijk simpel,min 1e stappen in nightlife,waren in den bocca op 14jarige leeftijd!(had oudere vrienden uit gent,haha)daarna had ik de hemel gevonden in atv te kooigem!werkelijk op alle gebied toen! een openbaring voor mij!!!in alles!!daar ontstond mijn idee omtrent feestjes of werken in nightlife!omdat ik al enkele jaren werkelijk alles chekte op dit gebied...kende ik iedere big belgium dj van toen pertsoonlijk!en phi-phi,laurent,johan of...waren toen close friends!1e voodoo-eclipse was zo'n sucses!dat de eigenaars van carioca het licht hadden gezien...mij een voorstel deden....enja bal was aan het rollen....wa dj's betreft,ik boekte die,dit was 1 van de dingen van mijn werk....ideen deed ik overal op!van amsterdam over belgie tot parijs of duitsland!!als ik iets doe is dit 24/24,7/7 dus toen was ik dag en nacht actief en present in de housescene!!zo maak je vlug contacten....en met die contacten werk je of is er veel mogelijk....die vriend van u ken ik nie!dus als die er werkte was dit na ik!voodoo-eclipse2 was mijn tijdelijke begrafenis!haha,er was nog periode van ong. jaarke cirao na ik....ik heb in cirao maar met 1 iemand gewerkt!mn.moussa ofte mouss. enja 1e vodoo...tesamen met yves ofte spacid!dus alles wat of hoe ivm cirao toen gebeurde met personen waar ik een band mee had!!! contacts are everything!!!!....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

nog ne speciale clue!!!de naam cirao heb ik!!! gekozen,omdat de eigenaars:karl&koen vanhoutte(nv.koka)mij opdracht gaven,dat de nieuwe naam gemaakt moest worden met de letters van carioca!zodat ze de letters van het lichtpaneel konden hergebruiken!!!(geen geld voor nieuw) en heb lang getwijfeld tussen ciroa of cirao met gekend resultaat!!ik vermelde er ook altijd dance-hall bij!!!dit heb ik gewoon afgekeken van le cheops dance-hall te izegem!.....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Ok, tricky vraagske: wat is er misgelopen bij die tweede Voodoo Eclipse (en dat er veel controle was die avond vind ik maar een klein deel van de verklaring)?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

malik b draait die nog
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

ook simpel!!maar hadden we geen rekening mee genomen op voorhand!haha.die periode was de burgemeester van waregem(cvp)lang niet benoemd!!omdat hij in rechtzaak verwikeld was met karl&koen!!!dus heeft die contact opgenomen met burgemeester kortrijk,ook cvp om gwoonweg die avond te boycotten!!en daarbij dat toen stad kortijk niet wilde geassocieerd worden met zoo'n soort evenement!!!dag erna zijn verschillende artikels in kranten verschenen over boycot!!!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

de enige house dj's waar ik nog close mee ben zijn fred,isis & nicolas!!dus dus kweet nie of malik nog draait of platen maakt.....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

heb je nog flyers van toen
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

nooit aan gedacht vo ne reunion te geven
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

ben nie echt iemand die veel bezig ben met verleden....van flyers heb ik die waar ik echt content van ben....maar zeker nie alles! en reunion door mij?ist verste van mijn gedachten!!!zeg nooit nooit! maar van mij zal da nie komen!!!ook al omdak zowiezo heel druk bezig ben met massivesound......
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

oh ja!! tis caise....rip!!!was die periode gewoon verry close met mij,woonde bij mij en was min of meer mijn chaufeur....vergezelde me dus veel.....
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

ja die ik kende hem ook goe ze nog mee in school gezeten
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

uw !! toets blijft haperen, je moet uw klavier eens binnendoen vrees ik
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Heeft md dan uw naam overgekocht voor zijn concept in Machelen of heeft ie da gewoon gebruikt om verder te doen op 't succes van d'n vroegere (uwe) cirao?
En ben je keer gaan kijken na cirao in machelen of zei't u dan al nix meer?
Wel chique dat je hier online zit nu :alien:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast