Laurence

Het forum van At The Villa
Plaats reactie
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Laurence

Bericht door Zven1 »

Is er iemand al ooit in da cafeetje van Laurence geweest in Brussel? Is een klein louche kafeetje dicht aan de beurs. Ik denk dat de naam club 60 is (60 op zen frans uitgesproken.) vorige naam van de zaak was 'pablo's dicobar' want dat staat nog bovenaan de ruiten geprint. Blijkbaar is Laurence (ATV) daar de eigenares van. Ben er al een paar keer geweest op vrijdag en de muziek is daar wel bangelijk. Het is wel wat meer groovy style maar echt altijd goei dj's achter de draaitafels! Echt wel de moeite om is binnen te gaan. 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Pablo's Discobar ken ik wel, daar kwam ik wel eens. De Pablo zelf is trouwens altijd een serieuze housezot geweest. Hij is later met de Milk begonnen, zeker? Wist wel niet dat daar nu iets anders was...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dat is inderdaad de soixante. Normaal hebben ze een site www.soixante.be maar die blijkt offline.
Heb er eens gedraaid. Kleine maar fijn. Als 't vol zit kan 't daar wel feest zijn.
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

We zijn eigenlijk op da cafeetje uitgekomen toen we nog is een sortieke wouden doen in de 'Lounge club' boven de Montecristo, aan de beurs. De lounge club was toen opgedoekt omdat daar blijkbaar ene doodgestoken geweest was ofzo. De buitenwippers (vd de montecristo) zeiden da de eigenaars nu een nieuw zaak hadden een beetje verder (de 60 dus). Dus eigenlijk zou de lounge club ook iets geweest zijn waar Laurence mee te maken had?
De lounge club was ook wel heel plezant. was een half vervallen kot waar ook bangelijke muziek werd gedraaid. we gingen daar in den tijd bijna elke week de sluiting doen. echt de moeite.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

mmm handig, ik ben echt op zoek naar goeie kleine/grote clubs in het Brusselse...
Als je nog zo van die plaatsjes weet, posten maar !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Vergis u niet : de soixante is een CAFE met dj's hé, geen club...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

I am aware of that
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

De Soixante is mijn lievelingscafé in Brussel (ga er weer op kot zitten): echt wel serieus zotte toestanden daar vanaf dat het 4u gepasseerd is (en soms nog tot 's middags open is..). Vroeger is het er meestal wel niet de moeite. Hoe later, hoe beter! Meestal local djs, mr ze draaien van die goeie, vuile progressive. En Phi Phi wordt er ook nog regelmatig door Laurence uitgenodigd!

Die vorige Lounge aan de beurs ben ik ook nog geweest. Benieuwd nr de nieuwe!

Pierre organiseert ook wel regelmatig geschifte afters in de buurt vd Beurs, zeker na zijn verjaardagsparty in Fuse.

Btw: Laurence heeft ook e niet onknappe dochter.. ;)
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

In de Lounge kwam ik gedurende de Food haast wekelijks. Vrienden van me hebben er daarna nog een paar feesten gegeven. Over die keet kan ik nog wel 't een en ander vertellen, maar da's hier misschien niet de juiste thread...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Don Cabron schreef:De Soixante is mijn lievelingscafé in Brussel (ga er weer op kot zitten): echt wel serieus zotte toestanden daar vanaf dat het 4u gepasseerd is (en soms nog tot 's middags open is..). Vroeger is het er meestal wel niet de moeite. Hoe later, hoe beter! Meestal local djs, mr ze draaien van die goeie, vuile progressive. En Phi Phi wordt er ook nog regelmatig door Laurence uitgenodigd!

vorige zomer ook eens geweest als phihi de hele nacht moest draaien
was wel gezellig.........goeie mojito's ook

ik wist wel niet dat phiphi er regelmatig komt...........hun agenda wordt niet echt ge-update precies :?:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast