Locaties

Het forum van At The Villa
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Locaties

Bericht door Sunreezer »

Zou iemand eens kunnen vertellen op welke locaties ATV allemaal heeft gezeten en rond welke periode dat juist was? Ik herinner mij ATV enkel van in het nieuws :?
Richman

Bericht door Richman »

De eerste ATV was in Rollegem, nabij Kortrijk, die is afgebrand in '93 (ben dit niet zeker) dan zijn ze naar de Holy Ghost gegaan '94 hetzelfde jaar zaten ze in de Stardust in Kobbegem (Ternat-Asse) dicht na razzia toen zijn ze naar de H2o vertrokken in '96 ( bleven daar 1 jaar en het was alleen de vrijdag "le café" ). Ergens daartussen hebben ze geprobeerd in het Brusselse aan het simonisplein dacht ik, man wat suckte het daar. Ze hebben ook party's gegeven in café local, la rocca, nabij het Atonium.

Heden geeft Laurence om de 2 maand een ATV-vintage in de H2O, laatste editie was een bom. En nu zaterdag is er een ATV-vintage in de catacombes in Roeselare.

ps: het kan zijn dat ik er hier en daar plaatsen vergeten heb!

:wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

yo de richman;efkes wa foutjes rechtzetten :wink:
atv ging open in kooigem in 88 met toen nog de wat commercielere tunes van phiphi en johan,de club kwam echt op toeren in 92 en laurent warin kwam erbij als dj in de witte villa tot in 94 de club afbrande
laurence en haar ploeg palmde dan de holy ghost in gedurende een jaar,geweldige oude kerk...ze verhuisde dan naar kobbegem naar de palm beach,een grotere club(95)maar een razzia maakte een eind aan de mythische avonden eind 95-begin 96
ze hield dan wa fuiven in brussel-one night happening en lille-the right to party...ondertussen waren ook vince,fred nasen en fransesco erbijgekomen
laurence trok dan de vrijdag in in h2o en de zaterdag in l' asile(brussel)haar opening was op oudejaar 96-97,ook daar was de geschikte locatie niet en ze hield wa fuiven in fuse,cafe local en la rocca om dan uiteindelijk een afscheid in stijl te geven van atv in atom(brussel)eind 97
memorabel was toen laurence de stekker om 7 u uit het stocontact trok tijdens marko z'n set en riep;bye bye at the villa
een ware legende was gestorven
laurence;veel succes met hetgeen je nu doet
greetz to richman en progressnation :)
Richman

Bericht door Richman »

Juist da was in Kooigem maar Rollegem licht daar niet ver va zekerst en het was niet stardust maar palm beach, sorry voor de foutjes. Ja dat geheugen hé!
:wink:
varth

Bericht door varth »

Ik denk dat laurence in Brussel nu de soixante (neuf) uitbaat. Soort van bar, club, dunno
Josjie

Bericht door Josjie »

Ze heeft eerst een restaurant opengedaan in brussel (recente geschiedenis hé, vorig jaar ofzo) de Miam Miam Bxl ofzoiets.

En paar maanden geleden de bar Soixante. Is idd twijfelgeval
tussen bar en club. Heb al opgevangen dat er daar reeds
een paar hevige feestjes zouden geweest zijn ondertussen.
Jammer genoeg nog niet zelf kunnen gaan verifiëren.
Richman

Bericht door Richman »

Ja ze heeft nu en bar in de vroegere "Pablo Disco Bar" Fred Hush is er de zaterdag resident maar of het een echte Villa-locatie is betwijfel ik sterk!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

at the villa stak er in verschillende dingen uit en da was oa hun locatie en hun sfeer en thema avonden,zo deed laurence soms fuiven met fitness toestellen in de club of massage tafels en in kooigem(de oorspronkelijke villa)hing het vol met oude kaders,kandelaars,...en hun dance acts waren om uw vingers bij af te likken,ze waren denk ik ook 1 van de eerste in die streek da een skytracer hadden
waar is diene tijd :cry:
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:yo de richman;efkes wa foutjes rechtzetten :wink:
atv ging open in kooigem in 88 met toen nog de wat commercielere tunes van phiphi en johan,de club kwam echt op toeren in 92 en laurent warin kwam erbij als dj in de witte villa tot in 94 de club afbrande
laurence en haar ploeg palmde dan de holy ghost in gedurende een jaar,geweldige oude kerk...ze verhuisde dan naar kobbegem naar de palm beach,een grotere club(95)maar een razzia maakte een eind aan de mythische avonden eind 95-begin 96
ze hield dan wa fuiven in brussel-one night happening en lille-the right to party...ondertussen waren ook vince,fred nasen en fransesco erbijgekomen
laurence trok dan de vrijdag in in h2o en de zaterdag in l' asile(brussel)haar opening was op oudejaar 96-97,ook daar was de geschikte locatie niet en ze hield wa fuiven in fuse,cafe local en la rocca om dan uiteindelijk een afscheid in stijl te geven van atv in atom(brussel)eind 97
memorabel was toen laurence de stekker om 7 u uit het stocontact trok tijdens marko z'n set en riep;bye bye at the villa
een ware legende was gestorven
laurence;veel succes met hetgeen je nu doet
greetz to richman en progressnation :)
wat deze jongen schrijft klopt 100%, de eerste topic is mis.

het was daar de max, lekkere meiden en iedereen was happy daar. De muziek was reuze. de cd's heb ik alle vier en daar ben ik heel blij om.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

nooit in Kooigem geweest, maar heb er wel een tapeke van liggen, supermuziek!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kooigem was voor mij de gezelligste locatie,overal hoekjes en kantjes,oude antieken kaderlijsten,een machtige trap en dat in da kleine villaatje
de holy ghost daarachter was de geschiftste plek...in een oude kerk met een creepy wegeltje ernaartoe...jammer genoeg nooit heel veel volk
en de palm beach,ja da was at the villa xxl he!altijd en overal heb ik die magische atv sfeer gevoeld,zelfs nog lange tijd in h2o :) c
Richman

Bericht door Richman »

Op Opening was het wel bomvol hoor Cloud!
Josjie

Bericht door Josjie »

Ik weet dewelke dit is, nu mogen jullie raden (tenzij jullie het weten)

http://users.pandora.be/josjie/vooreric/atv.jpg

en sorry voor de kwaliteit maja tis nu eenmaal oude foto hé,
en voor de privacy is hem moeten bewerkt worden...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kobbegem?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja dit is de palm beach,zeker weten...daar barste atv pas echt uit zijn voegen!jammer da da daar maar een jaar geduurd heeft :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten