Locaties

Het forum van At The Villa
Richman

Bericht door Richman »

Juist ja! Ieder weekend e40 op afrit ternat/asse rechts weg en je was er! Zat er ieder weekend en meestal daarachter naar de Balmoral. Heavy!!!

8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

op laurence haar laatste atv fuif in brussel,genaamd bye bye at the villa,was er niet allen kweetnie hoeveel volk,maar ook een super ambiance,marko moest als laatste draaien toen laurence de fiches uittrak,de micro nam en zei;bye atv-merci a tout le monde,c'etait trop bien!!!
en gedaan was de fuif,gedaan was atv en gedaan de magische avonden...geloof me de tranen stonden in m'n ogen
Richman

Bericht door Richman »

Crimineel kot, ben er bijna ieder weekend geweest en dan meestal afzakken naar Balmoral.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer da de flikken er al na 1 jaar binnengestuikt zijn met immens veel machtsvertoon,ik heb het moeten vernemen via het nieuws en had zoiet van;atv,waarom weer da spel?na kobbegem is het nooit meer hetzelfde geweest,buiten haar parties en de h2o
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

wow ! cool foto 8) waren er zo maar wat meer
Richman

Bericht door Richman »

Nog een geluk dat je het hebt vernoemn via het nieuws ik heb het "live" mogen ondervinden, dat was zekerst geen pretje hoor. Maar begon het al een beetje gewend te worden was al mijn 3,4 razzia na Eros, Lagoa( in de snack) ATV zal nog even moeten doordenken op die vierde razzia!
Laatst gewijzigd door Richman op 04 nov 2004, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

8) slechte voegen in die tijd 8)
Richman

Bericht door Richman »

BALMORAL natuurlijk!
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

was dat op een zondagnamiddag dienen razzia in de Lagoa?
Josjie

Bericht door Josjie »

mensen tgaat ier over At the villa... Lagoa eeft een topic, balmoral heeft een topic... Post het aub in het juiste, don't make me play the evil mod...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ben ooit gaan kijken naar laurence haar" appartement" aan het gerechtshof in kortrijk toen het te koop stond,jongens die vrouw heeft al genoten van haar leven :shock: misschien iets te in korte tijd... :wink:
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2004, 22:49
Locatie: G'Bergen

Bericht door Tom dé No »

Sorry voor de foto, maar ik en mijn maat bleven liever onherkenbaar, kijk naar de vele auto's ... het was 12 smiddags ...

what a morning!!
Resident Belfunk & Le Dimanche (Lokeren)

http://www.belfunkconcept.be
http://www.myspace.com/tomdeno
http://www.myspace.com/ledimanche

12/12 Friday XXL @ Le Dimanche Lokeren
14/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
28/12 Sunday @ Le Dimanche Lokeren
01/01 New year @ Le Dimanche Lokeren
02/01 first working day @ Creamm St Niklaas
Josjie

Bericht door Josjie »

dan moede hier nu niet komen zeggen da gij da zijt hé tom :-)
Richman

Bericht door Richman »

tom schreef:was dat op een zondagnamiddag dienen razzia in de Lagoa?
zie topic Lagoa...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ATV in Kobbegem, ik herinner me daar een paar redelijk gestoorde passages met Richman :lol: Als ik me niet vergis zijn we samen de allereerste keer naar daar getrokken, om es te zien "wat da was, samen met ons aller nora ;)
Was de max gewoon: ik herinner me vooral de supervriendelijke crew en de redelijk gestoorde dancers op dat ronde podium boven de dansvloer. En Nora die es een ferme sjeek placeerde ook op een van de zijpodia en de halve zaal deed omkijken :lol:

Van daar heb ik ook m'n fascinatie opgedaan voor Fred Nasen en vooral eeuwige fan-zijn van Johan.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten