Beste ATV Resident

Het forum van At The Villa

best resident


phiphi
17
45%
laurent warin
7
18%
johan
6
16%
marko
2
5%
fred nasen
2
5%
francesco
1
3%
vince
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 38

Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

leuk om horen da laurent nog altijd in happy jack draait want hier in de streek van kortrijk hoor je nie veel van happy jack :(
heeft er eigenlijk iemand ervaring met de club?
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:00
Locatie: W-Vl

Bericht door spikee »

(weet dat dit beetje off-topic is, maar zet het hier toch omdat er naar gevraagd wordt.)


Ik ben er vorige zondag (voor de eerste keer) geweest en het was zeker een meevaller.

We zijn er rond 23u als één van de eersten toegekomen. Laurent Warin stond al achter de decks en draaide tot 2u. Daarna was het de beurt aan Sweet Coffee en dan Phi-Phi.

Het was de 1e keer dat ik Laurent hoorde draaien en ik vond hem heel goed. Goed gemixte en strakke houseset met iets commerciëlere nummers.

Daarna Sweet Coffee met live zang, drum en saxofoon. Stijl veranderde dus naar iets exotischere dance, maar ik had de indruk dat het publiek het niet echt kon smaken. Sfeer kwam er nooit helemaal in.

Rond 3u terug vertrokken en Phi-Phi jammer genoeg niet meer gehoord.

Al bij al zeker een geslaagde avond geweest. Gezellige club, vriendelijk personeel, niet te veel volk, super DJ's en alle drank aan €3! Wil er zeker nog es terug naartoe. Mss op zondag 30 april, dan is er een White Party met DJ HS, Laurent Warin en Phi-Phi.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

happy jack heeft altijd al een iets commercieler programma gehad
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:happy jack heeft altijd al een iets commercieler programma gehad
jepjep dude en ja phi-phi is resident van The Happy Jack, Was vroeger op de N50 zat ieder zondag stampvol maar iets meer commercieel gericht zoalsq cloud zegt is dan herdoopt naar de Le Zoo op zondag ook bomvol maar minder op zaterdag en is dan afgebrand :!: :!: :!: ze zitten nu in het Sub/Pure gebouw.

Was wel verwonderd dat ik phi-phi zijn naam zag staan op die flyer van The Happy Jack.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

daar zou ik nu nog eens deftig voor uit mijn kot komen ze;laurent warin 10u in een donker hol
zit te veel in frankrijk en te weinig in belgie mijn gedacht
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten