Er zijn 20 resultaten gevonden
Ga naar uitgebreid zoeken
- door vince
- 14 sep 2005, 15:10
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Illusion
- Reacties: 713
- Weergaves: 142763
Jan draait wél quality stuff, er is gewoon nooit reactie van het volk daarop en daarom moet hij zijn sets aanpassen, simpel

- door vince
- 20 aug 2005, 10:14
- Forum: Flyers
- Onderwerp: Extreme party calendar
- Reacties: 15
- Weergaves: 8474
kheb totaal geen idee, kheb die onlangs gevonden tussen nen hoop rommel.
jammer genoeg kan in nie meespreken over the good old days

- door vince
- 20 aug 2005, 09:59
- Forum: Flyers
- Onderwerp: Extreme party calendar
- Reacties: 15
- Weergaves: 8474
Wat vind ik hier nog

Ik heb die ook in 300 dpi, (zwaar groot formaat met andere woorden

)
- door vince
- 09 jul 2005, 14:20
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Illusion
- Reacties: 713
- Weergaves: 142763
moet toch iemand de technosnob uithangen :roll:. Trouwens veel goede trance heb ik daar toen niet gehoord. Het is niet omdat de "trance" van nu mij niet meer ligt, dat ik iets tegen het genre heb. Mijn cd collectie bewijst zelfs het tegendeel. Ik ben in 2000 ofzo eens geweest en die keet ...
- door vince
- 08 jul 2005, 23:44
- Forum: Extreme
- Onderwerp: Extreme-Achtig
- Reacties: 50
- Weergaves: 22552
die Rebuilding mondays, had da wat succes? en doen ze die nog?
meer info graag!

- door vince
- 08 jul 2005, 19:36
- Forum: Belgian DJ's
- Onderwerp: Nonkel Franz
- Reacties: 27
- Weergaves: 6613
Ik zie enkel 2 frames met boven een paar lijntjes tekst?
- door vince
- 08 jul 2005, 18:54
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Illusion
- Reacties: 713
- Weergaves: 142763
varth schreef:Illusion, ooit een keer geweest en zwaar tegengevallen. Daarna nooit meer had ik toen gezworen.
We weten ondertussen wel al da trance u ni aanstaat

- door vince
- 08 jul 2005, 18:47
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Illusion
- Reacties: 713
- Weergaves: 142763
cloud schreef:ja da was kevin
illusion is,was in mijn ogen slechts nog een schimmetje van wat het vroeger geweest is,man is die keet de platte toer opgegaan...my opinion off course!
wat bedoelt ge met platte toer?

- door vince
- 08 jul 2005, 18:46
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Illusion
- Reacties: 713
- Weergaves: 142763
Hier ga ik geen verhalen over typen want anders zit ik hier morgen nog... Ik ben van midden 98' t.e.m. de sluiting daar honderden keren naartoe geweest, gewoon omdat dit HET was en in mijn ogen -toe of nie- nog altijd IS!!!! Ik heb héél het land doorkruist en alles dat nog open was toch es geprob...
- door vince
- 08 jul 2005, 18:36
- Forum: Illusion
- Onderwerp: Rising sun 28 januari - 25 februari 2005
- Reacties: 11
- Weergaves: 5925
trouwens.. de Rising Sun met Danjo & Styles zit altijd vol met quality trance. Maar 't woordje "vol" kan ni gezegd worden over 't volk da aanwezig is :roll: Ben blij dat Illusion nog moeite doet om zo dingen op te zetten (ni bepaald goedkope dj's en zeker nie als er te weinig volk op a...
- door vince
- 08 jul 2005, 18:32
- Forum: Producers
- Onderwerp: Mike Dierickx (M.I.K.E.)
- Reacties: 31
- Weergaves: 11838
Ons Belgisch Icoon zou'k zeggen!
En die die zeggen dat hij maar 3 goeie tracks gemaakt heeft..

pathetic