Tijne tuurlijk, alle cata's setjes zen altijd welkom ier 🙂 ge kunt da uploaden op www.rapidshare.com www.zshare.net enz enz vooral die zshare is goed! dikke merci alvast 🙂
lemant Varry schreefdat ist , net, waar moek da uploaden :pale: www.megaupload.com gebruik ik constant, files blijven ook heel lang staan daar 😉
Varry Ashtublieft, hier is deel 1, deel 2 volgt dit is dus mijn set van dec 2006 op 13yrs cata (laatste L. Ivory party), deel 1 is meer warming up, deel2 bevat wa meer cata classics van over de jaren, twas tenslotte de afsluiter van een tijdperk...
emotionslover thx!!!! ben eens begonnen met flyerkes in te scannen van de catacombes, maar nog niet verder kunnen doen! heb je toegevoegd aan facebook! greets :cheers: :cheers: :cheers:
emotionslover :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: bedankt voor de posts!!!!! alletwee binnen! en OK!!!!!!!!!!!!!!!!!! see ya
lemant zeg Varry ... 't zijn 2 wereldsetjes (pure Cata-sound), maar mag ik eens zo onbeleefd zijn te vragen of je geen versie hebt met betere geluidskwaliteit? 64kpbs is echt wel weinig de meeste setjes worden denk ik gesaved à 192 kbps wel toptunes hoor!!
Varry kheb de kwaliteit wa verlaagd om mijn bandbreedte te besparen... Kzal één dezer dagen dan de hiQ versies uploaden, da's dan 256 kBps.
lemant Varry schreefkheb de kwaliteit wa verlaagd om mijn bandbreedte te besparen... Kzal één dezer dagen dan de hiQ versies uploaden, da's dan 256 kBps. :bounce: :bounce: :bounce: super!
emotionslover bedankt voor post! waar heb je al die tijd gezeten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: idd wat lemant zegt: ietsje betere quality!!!! hehe! nasty!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
svandamme kent iemand het allerlaatste nummer op 13yrscatacd2.mp3 ? Dat was de ongeloofelijkste bom ten tijde van de Cata.. Dat was 't nummer waar ik zonder twijfel uit mijn dak ging op 't podium , de blokken , of 1 van de 2 balkonnetjes...Al stond ik op de parking, ik koerste naar binnen om op da nummer te blazen.
lemant [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=islUlw0vVpw[/youtube] de prente krijg je der gratis bij 😉 sample komt trouwens hieruit (na 4 minuten eens checken 😉: [youtube][/youtube]
svandamme sweeet, wreed bedankt... en te peizen dak nog die Africanism op vinyl heb gehad, kon er gewoon niet meer opkomen... Dat was toch 1 van de nummer die typisch cata waren voor mij, pumpy, ferme opbouw naar een piek... eel dansbaar
emotionslover svandamme schreefsweeet, wreed bedankt... en te peizen dak nog die Africanism op vinyl heb gehad, kon er gewoon niet meer opkomen... Dat was toch 1 van de nummer die typisch cata waren voor mij, pumpy, ferme opbouw naar een piek... eel dansbaar lekkere plaat!!!! :cyclopsani: