zzillezz Mé-èM schreefwrm moest dit nu gezegd worden , dit doet er toch niet toe live your life Live your life, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. 't Gaat me niet om de grond van de zaak, daar kan ik ook niet onschuldig over pleiten. En B. organiseert al jaren parties ... denk maar aan The Source ten tijde van de Kolos in Deerlijk en de hele waslijst Cata-feestjes. Daarvoor kan ik enkel maar respect op brengen. Maar of z'n bedoelingen altijd 100% waren, zeker met z'n afterclub in Kortrijk, daar heb ik m'n twijfels bij.
BOUNCER keskondisco schreefVind het goed dat ze weer de kwalitoer opgaan! Trok het jump concept niet? Het heeft alleszins niet lang geduurd
M�-�M 2 weken geduurd ofzo en nog es over de naam retro active : die feesten heten al 7 of 8 jaar zo sorry gasten 8)
M�-�M zzillezz schreefMé-èM schreefwrm moest dit nu gezegd worden , dit doet er toch niet toe live your life Live your life, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. 't Gaat me niet om de grond van de zaak, daar kan ik ook niet onschuldig over pleiten. En B. organiseert al jaren parties ... denk maar aan The Source ten tijde van de Kolos in Deerlijk en de hele waslijst Cata-feestjes. Daarvoor kan ik enkel maar respect op brengen. Maar of z'n bedoelingen altijd 100% waren, zeker met z'n afterclub in Kortrijk, daar heb ik m'n twijfels bij. jah idd , nu wilde je eigenlijk niet aanvallen ze
M�-�M catacombes begint weer te leven, vorig weekend met emotions goe volk, goeie muziek , muziek op een deftig volume remember 13 mei retro active e gastjes
M�-�M blt schreefWie moet er allemaal draaien op die retro active? phiphi traikos pieters benais matt ignace d-star mé-èm
M�-�M sad news people , cata's moet weer sluiten , dit weekend nog een super feest gehad mt emotions nu moet cata sluiten door geluidsoverlast . deze middag op radio 2 gehoord more info soon
bob Hoe kan da?hoelang is het al niet open,tenzij dien inval die ze gefilmd hadden met Telefacts over een jaar of 5 denk ik?kan dat zijn dat vroeger denk een jaar of 10-12 geleden dat niet iedereen er binnen mocht???
tom bob schreefHoe kan da?hoelang is het al niet open,tenzij dien inval die ze gefilmd hadden met Telefacts over een jaar of 5 denk ik?kan dat zijn dat vroeger denk een jaar of 10-12 geleden dat niet iedereen er binnen mocht??? vroeger was er inderdaad een hele stricte doorpolicy, wat natuurlijk de cata zo decadent maakte.
bob dus de portiers beslisten wie binnen mocht???of hoe extremer hoe liever?en van waar die plotse ommekeer