ik vind het wel wat zwak dat ze dat coole 70s interieur buiten gekieperd hebben voor een modern, minimalistisch decor.
Naast de dansvloer had je zelfs zo een gezellige zithoek met dat geschift behangpapier.
De themafuiven waren vroeger ook altijd af. Van thema toys ( waar er mega speeltuigen stonden zoals bv een springkasteel ) tot thema army ( met hot girls with only but a kakistring on 8) ).
Voor mij de club met de meeste gezelligheid. Zo een waar je toekomt 's nachts, goeiendag zegt aan een paar mensen en je wist dat wordt hier weer een speciale avond.
Het waren ook veel dezelfde koppen dat je zag, wat algauw leidde tot een familyfeeling.
Denken we ook maar aan Lady V, die haar volledig liet gaan en super vriendelijk is , ongeacht haar gewicht.
De buitensmijters waar je nog tegen kon klappen, gewone gasten.
En de decadentie natuurlijk en boven had je zo een verdiepje waar er ook een paar zaken het daglicht niet mochtten zien. Nog meegemaakt dat die dansers daar all the way gingen op het podium.
Ik ben bang om nu terug te gaan naar de cata, want zoals vroeger wordt het nooit meer. Moest ik teruggaan en het is really crap zou ik daar echt spijt van hebben.
toedeloe,