een man koopt op de markt 2 meter stof, van 1 meter maakt hij een zwembroek en gaat trots naar het zwembad.
trekt zijn zwembroek aan en gaat trots zwemmen, maar ongemerkt glijdt zijn zwembroek af. Nog steeds niks gemerkt gaat hij naar het kleedhokje, daar komt hij een vrouw tegen en die zegt: zo dat is een mooie. Waarop de man zegt: mooi he ik heb thuis nog 1 meter.
Er loopt een man al dagenlang door de woestijn. Opeens ziet hij daar 40 nonnen staan. De man neukt ze alle 40. Hij loopt weer verder en hij moet ontzettend veel schijten. Dus hij gaat achter een heuveltje zitten en veegt z'n kont af met helmgras. Daarna ziet hij weer 40 nonnen staan en hij neukt ze weer alle 40. Na een tijdje moet hij weer ontzettend veel schijten dus hij gaat weer achter een heuveltje zitten en veegt z'n kont af met helmgras. Op een gegeven moment wordt hij wakker. Z'n vrouw zegt tegen hem: "Ik vind het niet erg dat je me 80x op een nacht neukt, maar om dan vervolgens 2x op m'n buik te zitten schijten en je kont af te vegen met m'n schaamhaar, dat vind ik toch te ver gaan!
en boer en een boerin hebben ruzie en de boer loopt kwaad naar buiten. Een kip, die hem voor de voeten loopt, geeft hij met z'n klomp een trap, vliegt de lucht in en belandt boven op de rug van een koe. Zegt de kip:"Mooie boel hier, leg ik elke dag netjes een ei voor de boer, krijg ik nog een trap na ook. "Ja", zegt de koe:"ik snap ook niks van die boer, hij friemelt al jaren aan m'n tepels, maar hij neukt me nooit."
4 nonnen gaan een dagje uit met de bus, en raken betrokken in een ongeluk, waar ze alle 4 overlijden. Als ze alle 4 bij de hemelpoort aankomen, staat petrus
te wachten en zegt: "Jullie moeten al jullie zonden bekennen, voordat jullie naar binnen mogen." De nonnen aarzelen even, maar besluiten toch om te bekennen. De
eerste non stapt naar voren, en zegt: "Ik heb weleens naar de penis van een man gekeken." Petrus kijkt op, en zegt:" Was je ogen maar in dit water, en dan mag je naar binnen." De tweede non stapt naar voren, en zegt: "Ik heb de penis van een man weleens vastgehouden." Wederom kijkt petrus op, en zegt: "Was je handen maar in dit water, en dan mag je naar binnen." Op het moment
dat de derde non naar voren wil stappen, dringt de vierde non voor. Waarom doe je dit vraagt Peter, er is immers ruimte genoeg. Nou zegt die non, ik zou graag eerst mijn
mond nog willen spoelen, voordat zij ermet haar gat in gaat zitten.
Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit plots een geel mannetje langs de weg staan wenen. Hij stopt, gaat ernaartoe en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..."
"Tja, " zegt de chauffeur, "ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je spijtig genoeg niet voorthelpen".
Hij geeft de sandwich en rijdt dan verder. Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan wenen. Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
"Ik kan u een blikje cola geven, maar verder kan ik u toch niet helpen".
En hij geeft het mannetje een cola en rijdt verder...
Even verder ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept:
"Vuilen homo, van wat voor een kutplaneet komt gij en wat wilt ge
hebben?"
Waarop het mannetje antwoordt: "Uw identiteitskaart en uw rijbewijs..."