heel in het begin was Extreme geen meevaller, weinig volk, muziek was nog niet echt doorgekomen... dan is de bonzai periode aangebroken en is de keet ontploft!!! die periode was de cherrymoon ook gesloten en kwam er een groot deel van de cherry moon naar extreme... was grappig zicht... de vaste extreme gangers met hun bonzai pulleke met extreme op (heb ze jammer genoeg niet meer), en daar de mannen van de cherry met hun zwarte cherry moon pullekes bij... wat een verbroedering was dat!!! heerlijk om mee te maken! ๐
dan is er de periode geweest met tom lecqlerc op zaterdag... in die periode is het met veel ups en downs geweest... (wat niet aan hem te wijten was!!!) een zekere periode was het daar stampvol en dan is er een lange periode geweest dat de zaterdagen praktisch geen volk lokten...
extreme is ook op vrijdag en (jawel) ook op zondag open geweest... extreme on sundays (met gulden lidkaarten als ik het me goed herinner)... maar de zondagen zijn redelijk snel afgevoerd geweest meen ik me te herinneren...
en natuurlijk phiphi zijn maandagen die iedereen wel kent... heb zelf geweten dat er spanjaarden naartoe kwamen... vanuit spanje, jawel ๐
de maandagen lokten een ander publiek dan de zaterdagen, minder mainstream...
met het zwembad erbij zijn er hilarische momenten geweest: ik herinner me ne maat die helemaal scheef zat, de buitenwippers hadden ni beter gevonden van hem in het zwembad te smijten...
of het bomalarm... ook om nooit te vergeten ๐
de laatste periode (rond herfst 2001 denk ik) was het niet meer wat het was; hoop en al 150 man... iedereen wist dat extreme op zen laatste dagen liep... ik herinner me de laatste keer dat er maar een 50tal mensen waren... (zaterdag รฉ)... ben er nadien nooit meer binnen geweest :cry: en dan kwam het bericht dat extreme zen deuren sloot en we wisten bijna zeker dat het definitief was...
en elke keer ik er voorbij rijd denk ik nog aan sommige momenten... en ja, dan doet het pijn om dat gebouw zo te zien aftakelen... :cry:
maar de goei herinneringen blijven, net als de goei setjes... ๐