lemant Deze probeer ik ook weer mee te pikken ... als't even goed is als in de Kings vorige keer :cheers:
dj_licious jammergenoeg ben ik dan op reis. Veel succes ermee! Vorige editie was allesinds :cheers: :cheers: :bounce:
back_to_the_90s Stanne schreefWeeral schoon georganiseerd. Have fun guys (en girls). Gij komt ni af ofwa? ni de platte uithange hé scheve :mrgreen:
Dj_Sven_Larsson Ik moet ook passen, de dag erna een belangrijke opleiding op het werk die ik absoluut niet mag missen. Jammer! 🙁
KingsBoy amai sech, opleidingen op zondag, ze zijn op sommige plaatsen goe zot aan het worden :scratch:
Stanne back to the 90's schreefStanne schreefWeeral schoon georganiseerd. Have fun guys (en girls). Gij komt ni af ofwa? ni de platte uithange hé scheve :mrgreen: A bah neenk.
Dj_Sven_Larsson KingsBoy schreefamai sech, opleidingen op zondag, ze zijn op sommige plaatsen goe zot aan het worden :scratch: Yup de luchthaven is nu eenmaal 7 op 7 open en zondag is het nu eenmaal rustiger waardoor we makkelijk tijd voor opleidingen hebben.
Sunreezer Ik heb al gehoord van mensen die op hun werk zondagochtend een examen mochten gaan afleggen, 't kan dus nog zotter.
KingsBoy Dj Sven Larsson schreefKingsBoy schreefamai sech, opleidingen op zondag, ze zijn op sommige plaatsen goe zot aan het worden :scratch: Yup de luchthaven is nu eenmaal 7 op 7 open en zondag is het nu eenmaal rustiger waardoor we makkelijk tijd voor opleidingen hebben. ah jij werkt op de luchthaven? cool! ik heb daar ook nog gewerkt 😃
emotionslover quincy schreefKomt dichterbij! iets te doen.... :?: :pirat: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Matthias Deejay line-up: 23:00h - 00.30h : Soulphonic 00.30h - 01.30h : Matthias 01.30h - 03.30h : Fred Nasen 03.30h - 05.00h : Youri Parker 05.00h - end : Matthias Tot zaterdag! Het beloofd alvast een heel leuke avond te worden...! :cheers:
emotionslover Matthias schreefDeejay line-up: 23:00h - 00.30h : Soulphonic 00.30h - 01.30h : Matthias 01.30h - 03.30h : Fred Nasen 03.30h - 05.00h : Youri Parker 05.00h - ... : Matthias Tot zaterdag! Het beloofd alvast een heel leuke avond te worden...! :cheers: AANWEZIG!
AcidPixie hmm, kzou't ook nog wel zien zitten hebben eigenlijk, maar vrees dat thuisblijven (kut thesis) of iets dichterbij zal worden...