Hier bij ons in de wijk is't juist van 't zelfde... Als kind is dat winterpret alom, maar eens je met de auto rijdt is 't wel opletten geblazen. Kwam in de week van't dorp en bij het binnenrijden van de wijk, reed ik amper 25 per uur, maar toch bleef ik schoon rechtdoor gaan bij het nemen van de bocht. Gelukkig bleef ik op 'n halve meter van 'n eikenboom stilstaan 😃
En nog geen dag later was 't weer van dat... Deze keer juist 't kruispunt dat men moet passeren vooraleer de buurt binnen te rijden. Moest voorrang verlenen dus wederom snelheid van ocharme 20 - 25 per uur, maar niks... Bleef gewoon doorbollen. Uiteraard moest op dat moment er 'n auto passeren, maar gelukkig stopte de auto toch voordat de andere me kruiste...
Anyway, ivm dat verhalen van de schade, ik weet niet hoe 't zit met sneeuw, maar m'n nicht zit zo al jaren in procedure tegen de gemeente owv 'n slippartij over 'n olievlek, die dus niet werd opgekuist door de gemeente... 't lijkt wat gelijkaardig aangezien er niet gestrooid is geweest, maar verder durf ik er me niet over uitspreken... Zoals ik al zei, 't is gebeurd in 2003 en er is nog geen uitspraak over :?