fomas CONFIRMED ARTISTS ---day tbc:--- John Dahlbรคck Marcel Dettmann vs Ben Klock David Guetta M.I.K.E. Jeff Mills Scooter Len Faki Dada Life Afrojack Joachim Garraud Nick Warren Airbase Kne'Deep Area DJ Rush Pet Duo Kompakt stage Michael Mayer ---Saturday--- Trance stage John O'Callaghan Solarstone Versuz area Bart B More (18.00 - 19.30) Coincidence Records stage ---Sunday--- Ziet er voorlopig al strak uit.
terrorNeophyte Kne'Deep Area hopelijk op zondag ๐ dan kan ik op zaterdag naar dominator gaan & op zondag tomorrowland
Flasheur de namen voor cafe d'anvers zoude ook serieus de moeite zijn hebk al erges gelezen. ben benieuwd!
AcidPixie Zeg al elk jaar dat ik wil gaan en tis er nog nooit van aangekomen. Ooit lukt het mij eens, maar vrees dat dit jaar de thesis wel eens de spelbreker zou kunnen. Natuurlijk onder het mom van "field research" kunnen we tomorrowland ook een bezoekje brengen ๐
Don_Cabron Progressive liefhebbers leggen best nu al dit weekend vrij in hun agenda, anders gaan ze het zich zwaar beklagen. http://www.excession.co.uk/ host er e progressive stage en de namen die daar gaan komen spelen, zijn enkel de allerbeste progressive djs vd wereld! :cheers:
varth Tot nu toe enkel Dettman en Klock die qua naam mij interesseren. Maar dat zijn gasten die het moeten hebben van lange sets, en ik weet niet of dat hier het geval gaat zijn. Benieuwd wat er nog volgt.
Matthias Ga toch ook proberen voor een tweede keer te gaan. Heb goede herinneringen aan vorig jaar. Vooral het weer, de sfeer en Moby :-)
Dj_Devyd ook dit jaar zeker aanwezig namen waar ik alvast naar uitkijk Sneak vs Derrick Carter Josh Wink Len Faki Steve Bug Hernan Cattaneo Loco Dice
crt Dj Devyd schreefook dit jaar zeker aanwezig namen waar ik alvast naar uitkijk Sneak vs Derrick Carter Josh Wink Len Faki Steve Bug Hernan Cattaneo Loco Dice Denk dat we elkaar wel regelmatig gaan tegenkomen dan ๐ Ook nog Robert Hood Carl Craig vs Radio Slave Derrick May! Nick Warren
crt Site Tommorrowland online! Festival is 18+, mooi gedaan! Zaterdag ben ik te vinden aan Kozzmozz stage! Jeff Mills Ben Klock & Marcel Dettmann Derrick May Carl Craig & Radio Slave Len Faki Robert Hood Spacid Kr!z
ThaMan 80โฌ voor 2 dagen... hallow zeg :twisted: ach ja tzal wel meer dan de moeite waard zijn zeker