En morgen in Japan, overmorgen in Venezuela etc etc... en het geld maar uit de mensen hun zakken kloppen terwijl er van ons belastings geld gestort word. Hoe naïef blijven ze toch...
Denken die nu echt dat die voze Beacourt daar gratis en voor niks zene nikkel gaat afdraaien ? geeft hij een maandloon aan die sukkelaars ? En maar de grote jan uithangen met zijn B-fast team.
Pas op het is erg wat er gebeurt is, maar zijt er maar zeker van dat er hier weer vele corrupte polizeikers rijk van gaan worden en dat de gemiddelde sukkelaar gene euro gaat zien. (Zie de tsunami ramp)
Benefiet "show", De naam alleen al doet mij walgen. Natalia komt er eens een half uurke van hare tijd verdoen en in haar eigen denkt ze, "ben toch blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen" ? En weer trappen we er met allemaal in...
Sterren als Di Caprio, Pitt.. shappoo mijne hoed af dat ze 1milj $ geven! En de rest die daar 75milj $/jaar verdienen, waar zitten die ? Als die allemaal al eens een miljoentje afgeven, dan kunnen ze ons met rust laten met al dat gezever. de Sultan Van Brunei kan heel da spel daar in zijn eentje trouwens oplossen, waar zitten ze ?