Stanne THURSDAY 18.02.10 (Krokus holiday) GLOBE REUNION "a night with the pioneers of house" music from 1990 - 1995 YVES DERUYTER FRANK ZOLEX FRANKY JONES TOFKE LA ROCCA (Lier - Be) http://www.facebook.com/event.php?eid=254217061295&ref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
jeec426 Kunnen ze nog nen dwazeren datum voorzien? De week van Karnaval op nen donderdag??? Ge zou denken da de organisatoren willen da'k er nooit geraak :x :x :x
jeec426 Stanne schreefTHURSDAY 18.02.10 (Krokus holiday) GLOBE REUNION "a night with the pioneers of house" music from 1990 - 1995 YVES DERUYTER FRANK ZOLEX FRANKY JONES TOFKE LA ROCCA (Lier - Be) http://www.facebook.com/event.php?eid=254217061295&ref=nf" onclick="window.open(this.href);return false; En voor diegenen die geene facebook hebben?
ThaMan Er zijn mensen die moeten werken... Globe Reunie is in mijn ogen niet voor de schoolgaande jeugd voorzien, maar soit....
jeec426 Ik versta de datum ook totaal ni. Kan me inbeelden moest het op ne vrijdag zijn dat het al moeilijk is om volk te krijgen voor dees, maar dan op nen donderdag terwijl er geene feestdag achter zit. Ricardo van La rocca heeft het ook bevestigd
Lestat Sunreezer schreefVanwaar de keuze voor zo een datum? Ze kunnen dan klagen dat er geen volk is. ze gaan er wsl van uit dat al da begaaid volk van in den tijd uit de globe toch nooit aan werk is geraakt :mrgreen:
lemant Lestat schreefSunreezer schreefVanwaar de keuze voor zo een datum? Ze kunnen dan klagen dat er geen volk is. ze gaan er wsl van uit dat al da begaaid volk van in den tijd uit de globe toch nooit aan werk is geraakt :mrgreen: of ze mikken op de kiddies die in krokusverlof zijn :s
Lestat lemant schreefupdate, op FB staat het als "afgelast" precies da ze toch luisteren naar de raad van die ouwe lc-knarren :cheers:
jeec426 Raar, Nick van La Rocca had het gisteren nog bevestigd dat het doorging. 'k zal nog maar is horen. Da ze da gewoon verleggen naar de 19e :afro: :afro:
fomas jeec426 schreef Da ze da gewoon verleggen naar de 19e :afro: :afro: en naar een minder bekakte discotheek :afro: :afro:
Stanne fomas schreefjeec426 schreef Da ze da gewoon verleggen naar de 19e :afro: :afro: en naar een minder bekakte discotheek :afro: :afro: In La Rocca zal je sowieso een ouder publiek hebben met zo'n feest. Mor tzalnooitgoezenveuriedreen :mrgreen: 18/2 is idd wel een rare datum en ik zie tot hiertoe toch nergens afgelast staan ? Die flyer is zelfs Zolex zen avatar.