poehaaaaa Ik ga de stijd aan met Lestat voor de beste George's tape ooit. Peins dat het een nek aan nek race gaat worden! Zalige set ! Wie kan er de volgende ID'en: A kant: minuut 18 !!! B kant: minuut 11 B kant: minuut 22 !!! :bounce:
emotionslover was er die avond!!!!! is een super cd en nummer 9 vind ik ook de max!!!!! thx!!!! straks binnenhalen en dan eens beluisteren!!! zullen objectief zijn :pirat: :pirat:
Lestat ik ga deze al zeker meepakken, vind die georges wel goe draaien, goeie stevige trance :cheers: merci 😉
puree deze wil ik zeker beluisteren, waarvoor dank poehaaaa, maar kan de set op een andere manier dan rapidshare worden gepost want dat kloteprogramma krijg ik niet aan de praat ... :?
emotionslover puree schreefdeze wil ik zeker beluisteren, waarvoor dank poehaaaa, maar kan de set op een andere manier dan rapidshare worden gepost want dat kloteprogramma krijg ik niet aan de praat ... :? dan zit je in de puree..... :mrgreen: :mrgreen:
puree yep, na een uur proberen is de dl gestart ... EDIT : ben eraan voor de moeite. D/L stopte wegens efkes probleem met internetverbinding. Kan opnieuw proberen in te loggen :x
emotionslover puree schreeft'is gelukt ! :cheers: flinke jongen! :mrgreen: :mrgreen: is een goeie set!!
Fox1976 Hey poehaaa, ik kan de set ook niet downloaden, heb nogtans een premium account op rapidshare maar blijkbaar is het maximaal aantal downloads bereikt.