Disco_Stu Tja... je zou zeggen eindelijk is het zover maar eigenlijk ook niet :scratch: Heb wel nog eens iets in mekaar gestoken maar het is helaas weer geen retro geworden ๐ Het is namelijk iets in de aard van Raindrops on my window maar die moet ik nog uploaden dus dat zal voor morgen ofzo zijn. Maar omdat het weer geen retro is en het er de komende dagen ook niet van gaat komen heb ik hier een "actief" mixke dat een maand of 2 geleden voor een ander forum heb gemaakt (dus Videohunter gij hebt deze al) Het eerste nummer ben ik de titel van vergeten dus vul maar aan als ge het weet. ==> Hit Me <== ..... Push - Prisma S.H.A.R.P. 2 - Perception 5 M31 - Galactic (Original Mix) Bas Molendyk - Day and Night Phan Tom - When doves fly Dimitri Gelders - Subject in Time Bedrock - Voices (DJ Remy Remix) Groove Park - Hit the Bang Cyrus Cole - Cyrus Cole (Thumb Mix) Astrologica - Synaestethic Succedo - There is no justice World Clique - Don't forget it
videohunter Bwa.....Er zijn toch al 48 hits op je thread. En niet iedereen plaatst reakties ook. Ik reageer ook niet op elk topic hoor. Soms vergeet ik het gewoon. Al is wat positieve feedback altijd leuk om te lezen ๐