KingsBoy schreefdus gij denkt dat er geen kinderen en bomma's op een tennisclub zitten? :scratch:
en dan nog, al zat het er vol met sportieve 30'ers, niemand heeft daar zin in om een bende fucked ups naar huis te zien strompelen zo rond de middag
en idd, in Kings zit het ook nog stampvol smiddags, maar dan spreken we over 50 man, als illusion nog volzit smiddags, over hoeveel marginalen hebben we het dan?? ik stel me gewoon vragen bij dit alles, zijn er nu echt nog zoveel fucked ups in deze wereld anno 2009? djeez :roll:
ach, waarom reageer ik hier toch op? er zijn er altijd die vinden dat er hier niets mis mee is, maar ik behoor gewoon niet tot die groep!
en laat mijn nickname u niet misleiden aub :roll:
ik ga zelf graag uit, en zwaar uit, maar trop is te veel! en die drukke WC's altijd, daar komt mijn maag slecht van :puke: zeker als het allemaal toegelaten wordt
stel er komt een razzia in 2010 en ze vinden veel? DURFT de verantwoordelijke dan nog zeggen dat hij ALLES gedaan heeft om het te vermijden???
is er nog een timetable nodig eigenlijk voor Illusion? over wie er draait tussen 12u en 7u smorgens?? ik ben op kerstavond uitgeweest van 12u tot 7u en dan ben ik voldaan naar huis gegaan...
waarom? omdat ik MOE was van al het dansen en feesten, ik denk wel dat kerstavond bij de meeste begint om 7u s'avonds, dan ben je moe om 7u smorgens imho