Lestat nieuwe taperip, en zo'n bangelijk goeie set da'k em hier ook opzwier se - aanrader deze zenne, echt vette set :cheers: :cheers: :cheers: " onclick="window.open(this.href);return false; of " onclick="window.open(this.href);return false;
model500 djavv schreefThanks! Iemand id van 2de liedje? dat is oxygen - absent minded super plaat!!!! ๐
Zven1 Thx for the set!! :-) Kan iemand me zeggen hoe het nummerke noemt op min 87. heb da liggen ma weet begot ni waar ik moet beginnen zoeken. :scratch:
rizzo Quadripart - La musique des enfants joyeux Kan er mij iemand de ID van de track op 58:25 geven? Ik zoek die echt al lang.
model500 rizzo> schreefQuadripart - La musique des enfants joyeux Kan er mij iemand de ID van de track op 58:25 geven? Ik zoek die echt al lang. dat is: Urban Dreams - An Urban Dream Of Love bangelijke plaat!!!! ๐
rizzo Bedankt. Heb die dan ergens blijkbaar gemist in de tijd ๐ Enige track die ik denk ik nog kende van Urban Dreams was To Feel alive
Puma Lestat alvast bedankt om dit setje te posten,ik zal hem meteen eens downen en beluisteren ๐ BTW,ik kom jou ook overal tegen he lol ๐ Bussy dude it seems ๐
videohunter Super set. Al vind ik total confusion iets te veel opgepitched. Weet je ook wie hem gemaakt heeft?
Lestat videohunter schreefSuper set. Al vind ik total confusion iets te veel opgepitched. Weet je ook wie hem gemaakt heeft? nee tape vermeld enkel atv en de datum - maar er volgen er nog, daar heb ik meer details van :cheers:
rizzo Die set klinkt me nogal Fred. Platenkeuze + die was niet vies van opgepitchet te spelen, later ook niet. Heb nog een aantal setjes van hem uit voorjaar '95 en dat valt m.i. wel te matchen met dit hier.