funkadelic_groovestar " onclick="window.open(this.href);return false; nieuw setje,voor de after hours,dat zegt genoeg denk ik ;-)
rizzo Bedankt voor je mix en de share. De titel "sharp as a trip" klinkt ongemeen gevaarlijk, zeker in combinatie met "after hours" :clown: 8)
funkadelic_groovestar rizzo> schreefBedankt voor je mix en de share. De titel "sharp as a trip" klinkt ongemeen gevaarlijk, zeker in combinatie met "after hours" :clown: 8) ja reacties zijn altijd welkom,probeer het toch altijd ene eigen draai te geven ๐
Disco_Stu Afterhours is mijn ding dus kga em zeker downloaden. Kzal straks die criticus uithangen ๐ Kheb deze middag toch niks te doen dus zal er ook is eentje in mekaar flatsen en straks uploaden.
funkadelic_groovestar pascal78 schreeftejust rap (laag volume op t werk) is beluisterd persies wel een ruig setje ah merci,klinkt goed haha ๐
Disco_Stu Mja scherp is ie in ieder geval wel ๐ Maar ik lust het wel ! Ik heb er ook eentje gemaakt.Ben em nu aant uploaden en zal em dadelijk wel is posten. De mijne is wel iets rustiger ๐
funkadelic_groovestar Disco Stu schreefMja scherp is ie in ieder geval wel ๐ Maar ik lust het wel ! Ik heb er ook eentje gemaakt.Ben em nu aant uploaden en zal em dadelijk wel is posten. De mijne is wel iets rustiger ๐ ah merci,ja zit ook wat oude techno tussen, als je die niet te snel speelt kan dat nr mijn mening perfect in afters ๐
beatz klinkt geweldig op mijn pc speakers. ga het morgen eens testen in mijn auto als ik naar het werk vertrek maar ik denk wel dat het goed komt! met zo een leuke tracks is het fun verzekerd! is echt een tof setje, veel afwisseling, wat melodieuze stuff enzo nice job
funkadelic_groovestar beatz schreefklinkt geweldig op mijn pc speakers. ga het morgen eens testen in mijn auto als ik naar het werk vertrek maar ik denk wel dat het goed komt! met zo een leuke tracks is het fun verzekerd! is echt een tof setje, veel afwisseling, wat melodieuze stuff enzo nice job ah merci,it's all the love about the music he ๐