speedy Ik ben gisteren ook daar geweest was Phi Phi niet aanwezig ? Niet gezien maar stond wel op de lijst.
terrorNeophyte speedy schreefIk ben gisteren ook daar geweest was Phi Phi niet aanwezig ? Niet gezien maar stond wel op de lijst. ik was gisteren niet daar, kwas op cherrymoon retro... kheb de setjes doorgekregen ๐ mss speelde phi-phi in de 2de zaal?
speedy In de bovenste zaal hebben er maar 2 gedraaid Niko Charidis tot 3 uur en dan Del Riva. De set die je post van Franky Kloeck is zeker niet Franky Kloeck. Op die moment was ik daar. Was rond 3 uur dat deze volgorde gespeeld werd door een Dj na Paris Avenue die ervoor in de ook in de onderste zaal speelde. Deze stond ook niet op de flyer. Misschien dat iemand die ind e Cherrymoon zat kan bewijzen dat Franky Kloeck op dat tijdstip daar ook aanwezig was. Jammer dat er namen bekend gemaakt werden waar ik in totaal niets van gezien heb. En om 6 uur s'morgens sluit deze zaak. Omstreeks 4 uur ben ik dan maar naar de Katsu reunion gereden waar de muziek stukken beter was.
stagefx speedy schreefIn de bovenste zaal hebben er maar 2 gedraaid Niko Charidis tot 3 uur en dan Del Riva. De set die je post van Franky Kloeck is zeker niet Franky Kloeck. Op die moment was ik daar. Was rond 3 uur dat deze volgorde gespeeld werd door een Dj na Paris Avenue die ervoor in de ook in de onderste zaal speelde. Deze stond ook niet op de flyer. Misschien dat iemand die ind e Cherrymoon zat kan bewijzen dat Franky Kloeck op dat tijdstip daar ook aanwezig was. Jammer dat er namen bekend gemaakt werden waar ik in totaal niets van gezien heb. En om 6 uur s'morgens sluit deze zaak. Omstreeks 4 uur ben ik dan maar naar de Katsu reunion gereden waar de muziek stukken beter was. mmm aan je smaak van muziek betreffende dat katsu beter was, zullen we maar twijfelen aangezien je volledige stukken kwijt bent ofwel heb je franky kloeck nog nooit bezig gezien dat je maar iets uit je duim zuigt kijk dit filmpje maar eens en kijk naar franky in volle glorie in ghosthouse op 54 sec. en phiphi was aanwezig van 10 tot 12 Hou in het vervolg de negatieve onwaarheden voor jezelf http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/video/video.php?v=103820246301829&ref=nf
dewitte Franky Kloeck was wel duidelijk aanwezig, heb hem paar keer op kodak staan. Is na zijn set ook wat blijven plakken toen Ghost over pakte stond hij bij ons langs de dj booth. Phi Phi heb ik ook niet gezien maar was pas om half 1 daar kan misschien de warming up hebben gedaan.
speedy dewitte schreefFranky Kloeck was wel duidelijk aanwezig, heb hem paar keer op kodak staan. Is na zijn set ook wat blijven plakken toen Ghost over pakte stond hij bij ons langs de dj booth. Phi Phi heb ik ook niet gezien maar was pas om half 1 daar kan misschien de warming up hebben gedaan. Ja zie het nu ook dat Franky het was. Dan was mijne maat toch wel verkeerd voor te zeggen dat het Franky niet was. In het vervolg zal ik eens dichter aan de Discobar gaan staan om zelf te beslissen wie het is. Ik was ook daar rond 1 uur. Phi Phi hebben we dus wel gemist.
Wanni [terror]Neophyte schreefFranky Kloeck: Geeft foutmelding tijdens het uitpakken en is ook maar 26mb ofzoiets groot en zit geen setteke in.... Greetz ๐
dewitte Wanni schreef Geeft foutmelding tijdens het uitpakken en is ook maar 26mb ofzoiets groot en zit geen setteke in.... Greetz ๐ Is inderdaad maar een half uur van zijn set!