Lestat jumma71 schreefDen Eddie " onclick="window.open(this.href);return false; geel jasje :lol: idd had em daar ook al herkend, staan trouwens een hoop bekende gezichten op die fotoreeks van carat reunie ๐
jumma71 Lestat schreef sunsational schreef idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen. aka zotten Ed :cheers: Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto) sunsational schreef Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan). Cheerz. was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen ๐ Den Ed is ondertussen al meer dan 10 jaar niet meer onder ons ...
Lestat jumma71 schreef Lestat schreef sunsational schreef idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen. aka zotten Ed :cheers: Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto) sunsational schreef Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan). Cheerz. was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen ๐ Den Ed is ondertussen al meer dan 10 jaar niet meer onder ons ... Ja, zonde he ๐