De_Mot Yoo amigo's, Wie heeft dit Trance-pareltje op mp3 voor mij?? [youtube][/youtube] Thanx in Advance... ๐
De_Mot ThaMan schreefNope, maar ik ken "State Of Mind" enkel als een DnB formatie... Spijtig...maar toch bedankt! ๐
vincent1982 kzalt morgen is uppen in 320 kb (als lukt want kzit in smallband ) anders zalt wachten zijn tot 1/11
vincent1982 Label:Uptide Records Catalog#:UP 04 Format:Vinyl, 12" Country:Germany Released:1994 Genre:Electronic Style:Trance, Hard Trance B2 p.s. als ge 2 flying stones - maybe tomorrow hebt liggen moogde die altij uppen ๐ greetz
De_Mot vincent1982 schreefLabel:Uptide Records Catalog#:UP 04 Format:Vinyl, 12" Country:Germany Released:1994 Genre:Electronic Style:Trance, Hard Trance B2 p.s. als ge 2 flying stones - maybe tomorrow hebt liggen moogde die altij uppen ๐ greetz Thanx a lot Vincent ๐ Check Pm...
vincent1982 hehe ja gezien maar dat is de ingekorte versie van op de serious beats 16 of extreme 1 en heb die beide cd's ... de rip van de vinyl heb ik ook maar enkel de after outside mix de andere versies ontbreken ...