En voor een vinylcollector of muziekliefhebber is dat serieus frustrerend! :angry:
Ik snap die geheimhouding niet... Die platen zijn for God's sake 13 tot 15 jaar oud! Die gaan dus nooit meer gespeeld worden denk ik... En als ge er iemand 'n plezier mee kunt doen, door gewoonweg de titel te geven, zodat die aan z'n collectie kan toegevoegd worden, waarom dan de egoïst uithangen...
Ik kan die exclusiviteit begrijpen ten tijde, '94, '95... Maar nu...
En dat Kevin 't niet meer weet, ok, 't is lang geleden en die mens heeft misschien duizende platen thuis, maar de sound zou ge toch direct kunnen associëren met 'n label of zo. Kevin heeft trouwens de benen onder zijn lijf gelopen om m'n maat een new wave plaat te bezorgen indertijd, dus ik zou die ommekeer nu ineens niet snappen...
Philip gaf bijna de plaat mee, als ik een titel ging vragen 😃
Maar ja, the search goes on zeker... 't heeft ook 11 jaar geduurd voordat ik die Ragged Life kon ID-en en de aanhouder heeft toen gewonnen. Let's hope this time too 😃
Ps: Psqad, thx om de sample (voor de miljardste keer ondertussen 😃 ) te posten. Internet is a small world after all :mrgreen: