poehaaaaa 94, dan zal het vooral bonzai achtige nummers zijn op deze set vermoed ik. Merci voor de share, als ge er nog moest hebben laat maar komen. Ik heb er zelf ook nog een hele resem, dus indien interesse...
Stanne Toch bijna ni aan te nemen dat we daar toen volledig op loos gingen 😃 We waren toen wel een klein beetje :paranoid: 😃
poehaaaaa ben bijna zeker dat deze set van 95 of 96 is, er staan immers nummers op die in die jaren zijn uitgekomen, maar doet er niet toe hoor kijk ook hier ff: toen was hardcore nog happy, feesten, goed voelen: http://www.youtube.com/watch?v=LHx7_QzwKkg
Bart_Bagger Ik kan Stanne heel goed volgen ivm hoe dat we daar vroeger in club x stonden. Spastische trekken, allemaal veel te hard gaan. En dan dieje muziek,heel veel happy achteraf bekeken. Heel gezellig geweest maar hoeft niet meer.
poehaaaaa ik kan af en toe nog met volle teugen genieten van de goeie happy hardcore tracks die yves speelde hoor, blijf er goeie herinneringen aan over houden :bounce:
ricar heb er gwn een jaar opgeplakt waarbij ik dacht dat de meeste nummer uit dat jaar kwamen had vroeger ng veel casettes ligge maar die zijn verkocht ( dommekloot dak ben :pig: )
emotionslover neem ik ook mee!!!!! thx!!!! nooit geweest.... maar de setjes zijn de moeite!!!!!!!!!!!!!! :cheers: :cheers: :cheers: