Geachte mensen van Legendary clubs ik ben hier nieuw op het forum mijn naam is Daniel Overbeek.
ik heb me aangemeld op deze site omdat ik ten eerste enorm geintresseerd ben in de historiek van de lengendarische clubs : CLub X,Carat,At the villa en een zeer grote in men lijstje Boccacio
Maar er is ook een 2 e waarom ik me heb aangemeld ik ben sinsds 17 september begonnen aan een avond schoon Evenementen organisator! ja en nu gaat dus de bal aan het rollen...............ik moet als eindproef een fictief feest geven maar ik wil dit ook in werkelijkheid brengen ik wil hier al een lange tijd mijn beroep van maken van evenementen geven en organiseren dus.
Ik wil graag een Groots evenement organiseren! Met deze 4 Dancings
Mijn Idee is om Alles 4 de dancings een eigen tent te laten hosten natuurlijk helemaal inde stijl van de vroegere muziek, genre , sfeer, aankleding, belichting, dj's, merchandising, enzz enzz.
Maar hierbij vraag ik om een beetje hulp om ook samen met legendary clubs dit feest tot een goed einde te brengen zo zou ik graag alle grote contact namen krijgen van CLub X,Carat,At the villa en Boccacio.
Om ook samen met hun om de tafel te gaan zitten hoe we dit gaan aan pakken dit evenement zou plaatsvinden op domein de schorre te Boom Of op domein Lilse bergen te Vosselaar.
Ik zou dus graag alle contacten krijgen van de EX-bezitters van deze dancings plus contacten van goede sponsers , goede reclame bureau's, enzz
Omdat ik graag voor alle mensen die vroeger uitgingen in deze clubs toch nog één klein keertje een grandioos feest te geven en zo van alle 4 de tenten of stages het dak er van af te alten gaan
alvast iedereen bedankt die mij zou willen helpen bij dit tot een succes de brengen
alle mails met informatie mogen gestuur worden naar bellen mag ook naar onderstaand nummer
Daniel@pservice.be
Gsm: 0498 42 46 86