Ik weet niet of er een apart Cream topic is.
Maar ik zal een reviewke doen van Maandag 22/09/2008.
Toegekomen rond 01h30 tot mijn eigen verbazing staat de parking goed vol, normaal gezein ga ik niet meer zoveel weg maar tis nu de tweede keer dat ik naar de Cream ga eerste ker was op een zondag 2 maanden geleden.
Dus zoals ik zei redelijk veel vlok niet barstensvol mar dat hoeft ook niet, waar ik het meest van geschrokken is dat ze daar waanzinnig vette beats draaien er was eerst een meisie aan de buurt ik denk stephanie, echt klasse daarna draaiden er noh een aantal dj's waarvan ik de naam niet ken maar man wat hebben ze sterk gespeeld zelden zo'n vette beats gehoord de laatste tijd de stijl zou ik tussen mnml-prog noemen. Berenambiance daarbinnen, nice ladies, goede service echt geen enkel minpunt te bekennen dus wij tot de sluiting gebleven dat was rond 07h00.
Ik raad iedereen ook aan als je niets te doen hebt op een maandag ga es naar de cream echt van de stuikers heb ik niet zoveel gezien niet meer dan in gelijk welke club echt maf kot het deed me een beetje maar dan echt een heel klein beetje aan de balmo van destijds denken
Ik zeg Cream doe zo voort..