cyrolab Wie heeft deze maxi op MP3 of wie wil deze eens rippen? http://www.discogs.com/Xenon-Xenon/release/201503
djginod ThaMan schreefIk heb em niet... kheb enkel "Xenon - Xenophobia" Jup, me too ! (From our minds to yours...) Where, where where Am I.... Who Am I ???
cyrolab Ja, het zal inderdaad wel moeilijk zijn om iemand te vinden met deze maxi. Maar misschien dat er toch iemand is die deze plaat heeft en bereid is deze te rippen (je weet maar nooit). PS. Is voor eigen gebruik en zal deze niet verder verspreiden.
Gio Zo moeilijk is 'm blijkbaar niet te vinden... Staat op Discogs aan 'n zeer schappelijke prijs... De plaat doet bij mij geen belletje rinkelen, anders had ik 'm wel aangeschaft ๐ Sample misschien iemand?
vincent1982 Gio schreefZo moeilijk is 'm blijkbaar niet te vinden... Staat op Discogs aan 'n zeer schappelijke prijs... De plaat doet bij mij geen belletje rinkelen, anders had ik 'm wel aangeschaft ๐ Sample misschien iemand? hij hoeft volgens mij de vinyl niet , enkel de mp3 . Alles verzamelen op vinyl is onmogelijk tenzij je euromiljonair bent en extra kamers hebt om alles te stockeren ...
cyrolab vincent1982 schreef hij hoeft volgens mij de vinyl niet , enkel de mp3 . Alles verzamelen op vinyl is onmogelijk tenzij je euromiljonair bent en extra kamers hebt om alles te stockeren ... Inderdaad, het is de mp3 die ik graag zou willen. Ik koop geen platen meer. Alles wat ik nu koop is via beatport. Helaas, bij beatport staat die xenon er niet tussen en probeer ik het dan via de mensen die deze plaat bezitten te vragen.
Gio vincent1982 schreefGio schreefZo moeilijk is 'm blijkbaar niet te vinden... Staat op Discogs aan 'n zeer schappelijke prijs... De plaat doet bij mij geen belletje rinkelen, anders had ik 'm wel aangeschaft ๐ Sample misschien iemand? hij hoeft volgens mij de vinyl niet , enkel de mp3 . Alles verzamelen op vinyl is onmogelijk tenzij je euromiljonair bent en extra kamers hebt om alles te stockeren ... Tja als ik 't 'n mega bom vind, dan wil ik ze absoluut op vinyl en tot dan probeer ik 't met een mp3tje. Ik spendeer ook geen fortuinen meer aan platen, maar voor mij is 't pure liefhebberij. En om 8 tot 10 euro aan 'n plaat te geven moet je echt geen miljonair zijn...