Dat van dat Scheissen wist ik anders ook wel maar van dat kakken heb ik nog nooit gehoord?
Scheissen is van Traggic Error en is de b-kant van die kakken bestaat niet op plaat, ben ik zeker maar kan het eens navragen. Der Bauren Bal is Scheissen ja, de b-kant op de blauwe Tanzen.
Tanzen de Bassdrum Mix is geproduced in de studio in Frankfurt bij die mannen van OFF, 16bit en later Snap (The Power), het was een reuzehit in Duitsland maar ook in Brazil, er was ook een vlaamse versie en ook Klap In Je Handen kwam in beide talen uit.
Er zijn nog veel leuke nummers van Patrick, ik stop ze allemaal apart Aalst boven é hier :mrgreen:
Dus check ook eens : Links Recht, Remote Kontrol, Too Nice To Be Real en de Umbaba is ook erg leuk, Zuzammen en de Ihuhaha is met Jawadde vocal 🙂
Dan is er nog Mr ZigZag één van zijn betere producties samen met G-Force de heavy Spicy acid.
Ook zijn project Jarvic 7 is fijn te joren, The Brainpen is prachtige acid. Als ge echt plat wilt gaan op pure acid moet ge zeker checken naar zijne Acid Opera... ik hoor het wel :mrgreen:
@ beatstar : die Tragic Error heb ik nog, ook die zodiac die je niet kan vinden heb ik liggen maar dat is geen Belgische New Beat dacht ik?
Wat ook niemand kent is deze uit 2005 : Tragic Error - Tanzen - Herr President, nooit uitgekomen op maar hij bestaat (en ik heb em ook ja). Ook de laatste nieuwe 'New Beat( single van Patrick (Abba cover) is een fijt.
Hoeveel obscure platte platen wilt nog... ? :mrgreen: :bounce: