progrez Ik ben ook al eens gaan zien. Het is inderdaad dezelfde inrichting als de USA, maar op het eerste zicht wel met betere muziek. (lees: minder underground house waar toch geen kat naar luistert) Aanwezig op de opening en iets rapper ook waarschijnlijk. Ik passeer er toch elken dag.
jim-bar easy boy - how how how - ik bleef naar USA gaan nét omdat er een goeie backcatalogue was van detroit en chicago stuff. én indertijd hebben ze heel proper de progressive, techhouse en minimal overload/hype gedoseerd. maximum respect => USA import ! da zijn mensen met kennis van zaken en voeling met het product. Overleven doet men nét omdat hypes goed worden ingeschat en de underground dezelfde jury krijgt. helaas werden er via andere wegen dezelfde bron aangeboord, en dat kon USA import niet aan - zoals bijvoorbeeld ook Bilbo tel uit je winst
progrez Kan best zijn. Maar de laatse jaren vond ik er mijn goesting toch niet meer. Te veel techno en house die mijn koude kleren niet raakten. (Buiten dan een occasionele Detroit-plaat, ja) Ik weet nog wel dat de Nikolai achteraan ergens een bakske of drie tweedehandse-retro had staan. Daar heb ik toen een paar keer serieuze parels uitgehaald.
Psytox ik kom een dezer zeker eens langs ('k zal zowaar zelfs een gratis promo meebrengen van ons eigen release, ahja). In elk geval straf durven da ge een vinylshop opent in deze tijden, mijn respect is groot Bouq en de rest.
djginod Het was gezellig afgelopen dinsdag. Ben nog vergeten een goeiedag te zeggen toen ik wegging tegen Gery. Maar goed, je zult me zeker vaker zien !
discobarleuven twas best een geslaagde opening , bedankt voor je aanwezigheid daarzo gino :mrgreen: , ik had je ook niet zien weggaan hoor anders had ik ook wel wat gezegd natuurlijk . morgen zijn we natuurlijk aanwezig op de laundry day he :mrgreen: :mrgreen:
funkadelic_groovestar hey, zag juist op Facebook dat ydr de status van de winkel had veranderd in "closed",klopt dit,zou superjammer zijn. Ook al zijn de prijzen duurder geworden blijft toch ene hele fijne winkel. Denk de beste op retro gebied in Belgie en ik kan het weten. Groetjes
progrez Zonde. Voor mij de meest aangename winkel van het moment. Platen kiezen, pintje drinken, klapke doen met den bouq, gerry, yves... . Ik heb ze nochtans genoeg gesponsord de laatste weken. Zeer spijtig.
funkadelic_groovestar ja vind het best wel jammer,heb er al zoveel superplaatjes gevonden. @ PROGREZ:uwe ondertekst,die van Jim Morrison,op welke plaat staat die want ik zoek die al een tijdje. Groetjes
progrez Emanuel Top - Turkish Bazar. Die lag vorige week in de winkel. Ik heb ze laten liggen met het idee "die koop ik volgende week wel". Goe gechareld dus.
funkadelic_groovestar ja ma daar staat niet de ganse acca op he,zowel nie op de gewone als de rmx's want ik heb ze beide al beluisterd 😃
fomas Niet overdrijven met die smilies he. Het blijft een triestige zaak. Ik zag er nog zo naar uit om hier mijn eerste €100 uit te geven.