de metrophone zat daar nog ondergedoken en is een jaar of twee geleden ook failliet gegaan, die zaten vroeger op de meir onder zo'n commerciele muziekwinkel. dan even in de kammestraat en dan onder den bilbo. toen ging de kelder plots dicht en nu den bilbo zelf? damn ... (naar 't schijnt werkt de uitbater vd metrophone nu zelf in de saturn, maar ik heb hem er nog niet gezien. ik kom er zelden)
ik wandel daar (Bilbo) gemiddeld 1 keer in de week binnen en dan heb ik minstens wat muziekboekjes mee als ik buiten kom.
in welke fase was Eric verkoper daar?
DVDs koop ik soms wel es in de mediamarkt en in de saturn, maar muziek eigenlijk nooit. In zaken als Bilbo en metrophone kwam de verkoper namelijk zelf ook nog wa verwante stuff toestoppen terwijl je dingen ah beluisteren was. Dan leerde je nog es iets kennen ... vandaar dat je ook terug ging naar zo'n zaken, dat waren poorten.
't verklaart ook wel alle kutmuziek op de radio en (muziek)tv tegenwoordig natuurlijk, die tendens die blijkbaar deze zaken ook nog es nekt.
zodus: wat een groot verlies - in metrophone kocht ik in order to dance 4, eye q records' behind the eye 1, Apollo compilation 1, de eerste Digable Planets, en spiritual records #3. alle links met die winkel zijn nu weg :S