Had deze ochtend nog een keer afgesproken met een collega van op mijn eerste werk (die in deze regio woont) om iets gaan te drinken op de markt daar 10 min. verder. Op de terugweg efkes afgeslagen om de HG te bezichtigen. Telkens als ik die daar zie liggen van op de steenweg breekt mijn hart. Zo een gebouw daar zien leeg staan ... desnoods maken ze er opnieuw een kerk 😃 van, maar dat gebouw zo laten verloederen. Discotheek zal het nooit meer worden volgens mij ... Iedereen die min of meer voor house is rijd door naar Doornik en Mons is redelijk RnB / Jump / Allround gericht voor zover ik weet + het probleem vd buurtbewoners, niet veel maar genoeg om dwars te liggen.
Ik ken deze regio vrij goed omdat mijn ouders daar ook in mijn kindertijd regelmatig bij vrienden / collega's gingen. Daarmee had ik thuis nog een keer naar de weg gevraagd om zeker te zijn. En het strafste is ... dat mijn pa nu beweert dat hij daar in de jaren 70 nog is uitgeweest met de fiets :lol: Toen was het ook al erg berucht en zou toen ook gesloten zijn na klachten van buurtbewoners over 'serieuze' overlast op alle gebied.
Ik heb deze ochtend geen foto's kunnen trekken maar tijdens mijn congé ga ik zeker terugkeren.