PedroAmor93 Ooit gehoord van iemand dat ze in de Boccaccio ('1992) als laatste plaat een remix draaide van Double You - Please don't go => People go home??? Klopt dit ? Zo ja, welke plaat is dit ? Thx
emotionslover PedroAmor93 schreefOoit gehoord van iemand dat ze in de Boccaccio ('1992) als laatste plaat een remix draaide van Double You - Please don't go => People go home??? Klopt dit ? Zo ja, welke plaat is dit ? Thx wil die wel eens horen!!!!!!!!!!! iemand???????? :?:
Stanne Heb die precies onlangs nog gehoord op een Globe set. Ik dacht nog WTF staat die er tussen te doen. Is snuffelen welke dat was.
emotionslover Stanne schreefHeb die precies onlangs nog gehoord op een Globe set. Ik dacht nog WTF staat die er tussen te doen. Is snuffelen welke dat was. DOEN!!!!! ๐
keimi hehe, dat is wel geen harde technoplaat indien jullie dat zouden denken, het is een meelige clubtrack maar dikke hit in die tijd ๐ http://www.youtube.com/watch?v=YIAnkrPgTvY
djginod Die werd wel in meer clubs gespeeld destijds hoor.... Ikzelf vond dat altijd maar een vreemde eend in de bijt, maar goed....
Stanne djginod schreefDie werd wel in meer clubs gespeeld destijds hoor.... Ikzelf vond dat altijd maar een vreemde eend in de bijt, maar goed.... Da bedoelde ik. Hoort ni echt in een house discotheek a la Bocca of Globe thuis vond ik. Mijn eerste gedacht was: wie is er daar zo weg om zoiets te draaien ๐
pascal78 das hetzelfde als mysterious women in illusion dan denkte ook van WTF? nog altijd wa een dubbel gevoel bij.. langs den ene kant superplaat langs den andere kant => depri want dan gingen de lichten aan
krizz PedroAmor93 schreefOoit gehoord van iemand dat ze in de Boccaccio ('1992) als laatste plaat een remix draaide van Double You - Please don't go => People go home??? Klopt dit ? Zo ja, welke plaat is dit ? Thx Dat is idd zo...heb het eens gehoord als laatste schijf als ze om vijf uur moesten stoppen.