Mss iets voor onzen duitser poppers :cheers:
Ik ben ooit samen met een vriendin die daar toen moest spelen (anno 2000), en nog een kleine bende partygangers, mee naar Dusseldorf geweest, naar een afterclub die open was op zondag (wij zijn er toen ergens in de vroege namiddag aangekomen). De foto hieronder zijn wij (ik sta achteraan links in t zwart :lol: ) voor de ingang van de club.
Ik heb me al zitten pijnigen maar ik kan echt niet meer op de naam komen ... 🙁 Ik vond die club wel heel erg speciaal, t was een soort oude fabriek, binnenin waren de muren in rode baksteen, er waren overal ijzeren trappen en er hingen nog restanten van transportbanden, kettingen, en machines aan t plafond en aan de muren - t creëerde een heel bijzondere sfeer, deed mij wat denken aan de film Cobra waar je zo die sekte op een bepaald moment in een oude fabriekszaal rare dingen ziet doen :cheers:
En de akoestiek was bangelijk eigenlijk, Sandy (vriendin die dj was, ze was resident in club reflex maar heeft ook nog paar keer cherry moon gedraaid) draaide stevige hardtrance met neiging naar progressive en dat klonk daar fantastisch :cheers: