Ieder zijn ding, zolang ze maar niet radicaal worden en als martelaar aanzien worden.
Ik heb trouwens een paar jaar, toen ik nog alleen woonde een goede verstandhouding opgebouwd met 2 mormonen die zo ook af en toe de blijde boodschap komen verkondigen. Ik laat die altijd binnen en als er 5 min word gezeverd over God dan is het veel. Ze praten veel meer over zichzelf en zijn ook vooral een luisterend oor (waar tegewoordig niemand nog tijd voor heeft). Ik heb toen nog mee in hun basketball team mee gedraaid, puur vriendschappelijk. Anyway voor die mannen staat de tijd ook nie stil en na 2 jaar België moesten ze weer verder naar andere oorden... Als die terug thuis komen in Utah (VS) hebben ze een enorme levenswijsheid mee gekregen. En ivm Brainwashen, helemaal niet want zij kunnen nog altijd zelf kiezen wat ze met hun leven willen doen, al ligt dit ook wel zeer veel aan hun opvoeding.
Dat zijn helemaal geen slechte kerels zene, het zou zelfs beter zijn we allemaal een stukje meer van die mannen hadden. De wereld zou er een pak gemoedelijker uit zien met een hele hoop respect t.o. je medemens.