quincy Lestat schreefbouq schreefdo we really need to go back 10 years to make things better.. ? als men kwalitatief goede recente tracks ten ore brengt zal het ook wel al een toegevoegde waarde zijn zeker? Zolang t maar geen minimal gedoe is ... Ge moogt gerust zijn, den eerste die dat draait haal ik er persoonlijk vanachter ๐
Spaced_01 het is toch alleen maar minimal & electro wa de klok slaat tegenwoordig dus t zal ni veel schelen da ze dat daar ook gaan draaien, toch liever de oude muziek van vroeger ze kwestie van memories :mrgreen:
back_to_the_90s hebde al gesprekke gehad met den burgemeester en/of de flikke? kwestie da ge weet of ze u de eerste maand al serieus wa gaan lastig vallen :roll:
quincy Spaced_01 schreefhet is toch alleen maar minimal & electro wa de klok slaat tegenwoordig dus t zal ni veel schelen da ze dat daar ook gaan draaien, toch liever de oude muziek van vroeger ze kwestie van memories :mrgreen: je mag er 200% zeker van zijn dat geen enkele van die bucht platen aanbod zal komen. dat is net รฉรฉn van de redenen dat we zelf een club starten, om eindelijk eens diene minimal en elektro zever niet meer moeten aan te horen! we volgen een duidelijke muzikale lijn waar we niet van gaan afwijken ๐
quincy back to the 90's schreefhebde al gesprekke gehad met den burgemeester en/of de flikke? kwestie da ge weet of ze u de eerste maand al serieus wa gaan lastig vallen :roll: daar is allemaal al geregeld, er is een goeie verstandhouding met de plaatselijke instanties. 1 X per maand komen we allemaal samen om de vorige maand te bespreken en indien er dingen moeten aangepakt worden zullen we daar ook aan meewerken.
emotionslover quincy schreefback to the 90's schreefhebde al gesprekke gehad met den burgemeester en/of de flikke? kwestie da ge weet of ze u de eerste maand al serieus wa gaan lastig vallen :roll: daar is allemaal al geregeld, er is een goeie verstandhouding met de plaatselijke instanties. 1 X per maand komen we allemaal samen om de vorige maand te bespreken en indien er dingen moeten aangepakt worden zullen we daar ook aan meewerken. een goede verstandhouding kan veel miserie voorkomen!!!! das juste!!!
Enterprise quincy schreefde "bejaarden" van lc krijgen gratis pistolets en koffiekoeken :mrgreen: chocomelk met een suikerwafeltje is nog beter ๐
sunglasses_at_night Welk gebouw is dat waar Extreme zijn 2e leven zal beginnen? Da's de baan van Cherry Moon, dat weet ik, maar ik zie niet goed in welk gebouw het zou zijn. Wat is daar momenteel gevestigd?
Matthias sunglasses at night schreefWelk gebouw is dat waar Extreme zijn 2e leven zal beginnen? Da's de baan van Cherry Moon, dat weet ik, maar ik zie niet goed in welk gebouw het zou zijn. Wat is daar momenteel gevestigd? Club 2 was daar gevestigd. Plaats waar vroeger 'The White House' was. grtz
KingsBoy zou het kunnen dat het daar op vrijdag nog steeds club two is? ik heb dit gisteren van iemand gehoord
Stientje elkewelke schreefback to the 90's schreefquincy schreefWat op facebook staat klopt, ik en Soulphonic collega Ben Milo brengen met de support van alle vroegere residents Extreme terug zoals het was Met alle respect hรฉ quincy,ma ge weet toch ook dat da ni kan :scratch: Extreme anno 2009 willen gaan vergelijken in al zijn aspecten met de Extreme van vroeger zou onnozel zijn....we leven ondertussen in een ander tijdperk ๐ Wij gaan toch bv la rocca of fuse toch ook niet vergelijken met 15j. terug ? Conclusie zou dan zijn: sluiten die handel ๐ Van mij mag het doorgaan allesinds ! Het zal zowiezo een toegevoegde waarde zijn voor het Belgische nachtleven 8) EXTREME RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ......... BESTE CLUB SINDS ALLE JAREN EN CLUBS DAT EK AL GEZIEN HEB..... sounds, sfeer, men dansers uiteraard, alles is dik in orde!!!! Allemaal nor daar komen zeggek ! :cheers: :afro: :cheers:
Snickerke Toch een rare locatie om de nieuwe Extreme te openen hoor....alhoewel ik de white house op zondag namiddag wel te pruimen vond hoor...Maar kom groot hoeft niet altijd beter te zijn..wel een beetje concurrentie van de Cherry die ocharme 1km verder is.. allezins succes...moest ik nog uitgaan ik zou zeker eens afkomen ๐
cherryman Snickerke schreefToch een rare locatie om de nieuwe Extreme te openen hoor....alhoewel ik de white house op zondag namiddag wel te pruimen vond hoor...Maar kom groot hoeft niet altijd beter te zijn..wel een beetje concurrentie van de Cherry die ocharme 1km verder is.. allezins succes...moest ik nog uitgaan ik zou zeker eens afkomen ๐ Zie het volk dat in cherry komt nog niet meteen naar Extreme gaan en visa versa. :mrgreen:
Snickerke Wij gingen in den tijd toch vrijdag en zaterdag naar cherry en dan maandag naar extreme hoor.........(en zondag naar Balmoral of carat...(of nog vroeger globe of Dallas)) edit : oesje, had het dan toch goed gezien van die hardcore...ja dat is idd niet het volk dat naar extreme zal afzakken