Ik kan begrijpen dat het een serieus nostalgisch gevoel moet opwekken als hij daar op de Balmoral Reunie schijfkes oplegt. Maar het volk dat op de Reunie zal zijn, verschilt dag en nacht met het volk dat er nu 1 keer in de maand passeert.
Ik begrijp hem ook compleet dat hij op z'n tenen is getrapt nadat de Balmoral terug heropend is (eens in de maand weliswaar) nadat hij er zoveel jaren gedraaid heeft, als ware het zijn tweede thuis, en dat ze hem eigenlijk links hebben laten liggen... Maar we zijn intussen wel 13 jaar verder en er zijn heel wat dingen veranderd.
Ik vind niet dat hij zich daar op zou moeten blindstaren. Hell, als ik in zijn plaats was zou ik op die reunie alles uit de kast halen, de keet doen ontploffen alleen al maar om te laten zien dat hij 't nog steeds in zich heeft zitten. Al was 't maar om aan te tonen, tja, deze former-resident had hier misschien terug iets kunnen opbouwen...
Maar ja, zoals ik al zei, er zit een nieuwe generatie tussen met heel veel evoluties en veranderingen door de jaren heen, who will know hoe 't zou gelopen zijn, als hij er terug resident zou geweest zijn...