Ik hààààt 'em ik hàààt Alex Klimow en zijn "Yo Yo Yoooo party people in ze 'ouze". :puker: :pukel: Fuck man, 100.000 keer heb ik hem wel verwenst :smoke:
Food @ Fool Moon was gewoon dé boîte van België op dat moment (2000 - 2001). Niets kwam in de buurt. Wat dacht je dat Scalle (St. Dic) deed telkens toen hij zijn in set op de Motion floor in de Fuse had afgerond? In de Fuse blijven rondhangen? Naaaah, maken dat ie daar weg was om te zijn waar ie de hele nacht al wilde zijn: de Food. Dat zegt genoeg.
Zalige lokatie: steengoede residents (op Régis na, who da fok kreeg het in z'n kop om hem rezzie te maken? Fwankie boy? Blijft me een raadsel): Kenny Hawkes op de piek van z'n carrière (awesome!), zelfs Jef K was goed (check ook zijn "Watch Out 2000!" mixcompilatie, weerspiegeld perfect zijn sound in de Food). Komt nooit meer terug en remember: Food was al übervet voordien toen alles nog doorging in de Silo.
De toog waar je met je armen in de "plooien" van de cement kon blijven hangen, de goedkoopste cola in plastic flessen die bij de discounters te vinden was in een 20 cl glads met veel te veel ijs, de veel te kleine toiletten waar je echt wel fookin' pech had als je de grote boodschap moest doen, de dansvloer met de trapjes, de dj booth die met een ladder beklommen moest worden, de muur figuren met een gat waar het gezicht moest zitten. En natuurlijk ook de gore côté: Sint-Jans Molenbeek, Quai de Marimont (staat daar vol met gestolen wagens, kopers rijden langs en geven te kennen dat ze de wagen willen kopen, is daar zeer voor gekend).