Disco_Stu Zal ik het dan naar u sturen via pm of moet ik het gewoon naar het adress van de winkel mailen ?
bouq Disco Stu schreefZal ik het dan naar u sturen via pm of moet ik het gewoon naar het adress van de winkel mailen ? pm maar naar mij
bouq maak ulder wel nog is bekend he, ik kan geen gezichten onthouden behalve Sven, dien hebbek al wel es meer gezien ๐
bouq funkadelic groovestar schreefik ben degene met het winkelkarretje ๐ lol .. da ga een zicht zijn ;D
funkadelic_groovestar ja ma dan heb ik geen spierpijn de dag erna van al die platen 3km verder nr de auto te dragen :cheers:
bouq zo ver is de parking nu ook weer ni he ๐ past wel op eh met uw karreke, der gaat (hoop ik toch) redelijk wa volk rondlopen met die braderij, da ge der geen oud mee'ke meehebt :mrgreen:
discobarleuven bouq schreef der gaat (hoop ik toch) redelijk wa volk rondlopen met die braderij, da ge der geen oud mee'ke meehebt :mrgreen: een oud mee'ke is toch ook retro ? :mrgreen: :mrgreen: en las juist in de gazet da ze een opkomst verwachten van 100 000 man .
funkadelic_groovestar discobarleuven schreefbouq schreef der gaat (hoop ik toch) redelijk wa volk rondlopen met die braderij, da ge der geen oud mee'ke meehebt :mrgreen: een oud mee'ke is toch ook retro ? :mrgreen: :mrgreen: en las juist in de gazet da ze een opkomst verwachten van 100 000 man . is dat cijfer verwacht in de winkel of in Leuven zelf ๐
discobarleuven als da voor in de winkel was dan zou ik het pand best mogen stutten denk ik :mrgreen: :mrgreen:
funkadelic_groovestar vond het ene hele toffe en geslaagde zoektocht nr plaatjes,kijk uit nr het volgende bezoekje. Groetjes
bouq wij danken u, en de andere aanwezige lc'ers, die aanwezig waren.. ik verwacht nog een paar wantlistjes in mijn pm รฉรฉn dezer ๐
back_to_the_90s bouq schreefik verwacht nog een paar wantlistjes in mijn pm รฉรฉn dezer ๐ Die komt eraan my friend ๐
discobarleuven iedereen hier bedankt om langs te komen en vond het ook een zeer geslaagde dag , de ambiance zat er vrij goed in zeker naar het einde toe toen mijn russische buurman bier kwam binnengooien :mrgreen: :mrgreen:
back_to_the_90s De volgende keer geefde mij ma e 2de zakske bij zenne,zelf al zeg ek dat wel zal lukke ๐ zo e pak in e klein zakske is alles behalve handig :mrgreen:
discobarleuven back to the 90's schreefDe volgende keer geefde mij ma e 2de zakske bij zenne,zelf al zeg ek dat wel zal lukke ๐ zo e pak in e klein zakske is alles behalve handig :mrgreen: ik heb het nog voorgesteld e voor nog e zakske te geven , ma ge wou ni luisteren he :mrgreen: :mrgreen:
discobarleuven baccardisboy schreefkan ik de adres krijgen dan kom ik eens kijken en zeker wa platen kopen ๐ ๐ dat is in de diestsestraat 148 3000 leuven :mrgreen: