ik was er ook
de jeffrey pastte mss niet binnen het concept zoals het in belgië gaat, maar ik vond hem best goed. En zoals gezegd; 1 vd eerste retro-concept avonden in een lange reeks die momenteel vaak nergens meer over gaat.
hij draaide toen helemaal niet zo'n intelligent techno zoals ie toen dan tijdens zijn gewone sets deed, én hij draaide veel classics - wel voornamelijk amerikaanse dingen; Joey Beltram op R&S, the Bucketheads (gewoon die intro van 'the bomb', max 2 minuten lang), Reese/Cameo en ook wild luv (nen grote hit in la rocca) en als ie al es eigen werk speelde was het purposemaker stuff (funky) en geen Axis werk.
ik hoorde hem kort nadien op i love techno in de vooruit en toen heeft ie nog even retro gedraaid, en hij was ah lachen hoor - oude Beltrams, my sound en zo dus weer. Ik vond het de moeite om hem zo bezig te zien op korte tijd.
Marko was heel goed die avond
ik heb geen cassette van die avond, zo memorabel was het inderdaad ook niet en in die tijd was 800 frang een pak geld (nu ook zelfs)
beste retro da' ooit heb gezien was jeff mills en laurent garnier in de fuse paar jaar geleden - inswingen met disco en headbangen op age of love en nirvana op het einde. ne schone avond en goed gezind buiten gewandeld maar niet zonder eerst croissants te staan eten met olivier bondzio terwijl acperience speelt