ThaMan schreefIk denk dat Gino deze gewoon op de Ol Fashion way heeft gemixed, hij kan dat wel.
Kga deze ook es binnen sleuren !
Uiteraard kan ik dat wel, maar dan moeten die loops later nog ingemixed worden weer, of de platen met de loops mixen, en daarna de overgang etc, dat heb ik bij die eerste gedaan, van een paar jaar geleden, maar dat is toch wel lastig met dit soort platen.
Nee, dit is gemixed met Mixmeister. Eerst alle nummers uitgezocht, die hits waren in de periode van 1976 t/m 1991. Dit is namelijk de tijd geweest, dat we in Ossendrecht een discotheek hadden. Daarna ga je dus mixen, en uitproberen en etc. En de loopjes zijn dan weer gemaakt met CoolEdit Pro waar nodig, of soms met Mixmeister zelf.
Daarna in Cooledit de digitale schaar gepakt, en geknipt tot 80 minuten. Ik probeerde dan altijd een couplet en een refrein van een nummer erin te laten, zodat het niet teveel een zooitje wordt, en dat iedereen zijn favoriete plaat toch even hoort. Uitgedeelt aan mensen tussen de 30en 55 jaar zeg maar ongeveer, dus die willen ook niet teveel edits, rare dingen, dus ik heb redelijk behoudend gedaan zeg maar.
het is weer een eens een keer wat anders dan house :afro: