tomaz schreeflemant schreefAllez, bij deze eens de openingsuren voor publiek van "ons" (is hier maar ne kilometer of 2 vandaan) zwembad Rozebroeken ... 't is precies een lolleke:
Openinguren:
* Maandag: van 16.00 tot 17.30 uur
* Dinsdag: van 7.30 tot 8.30 uur en van 12.00 tot 13.30 uur en van 16.00 tot 17.30 uur
* Woensdag: van 12.00 tot 13.30 uur
* Donderdag: van 7.30 tot 8.30 uur, van 12.00 tot 13.30 uur en van 16.00 tot 17.30 uur
* Vrijdag: van 12.00 tot 13.30 uur en van 16.00 tot 17.00 uur
* Zaterdag GESLOTEN VOOR PUBLIEK
* Zondag GESLOTEN
Deze openingsuren gelden NIET tijdens de schoolvakanties[/b]
Dat zijn inderdaad belachelijke uren. Maar ik denk dat als er echt meer volk interesse heeft zouden ze wel langer open zijn hé. Dat ze de zaterdag reserveren voor die moslims is misschien omdat het anders gewoon leeg was? En zo'n gebouw laten draaien en 't personeel betalen voor lege baden, dat blijft niet duren. Het lijkt me in ieder geval niet de fout van de moslims dat dit gebeurt. Als zij de vraag stellen of het kan, en het zwembad zegt ja, waarom zouden ze er dan niet op in gaan?
Ik geloof nochtans dat die interesse er wel is (ruimere openingsuren). Tijdens schoolvakanties is het bad wel dagelijks open, en naast scholieren merk ik dat er dan toch ook veel "baantjestrekkers" zijn.
Ivm "de vraag stellen", dat is idd niet de schuld van de moslims ... een nee heb je, een ja kan je krijgen. Eerder de schuld van het bestuur dus, en dan zou ik normaalgezien denken aan de stadsdiensten maar het bad wordt uitgebaat door TMVW (de watermaatschappij) ... waarschijnlijk wel in opdracht van "stad Gent", maar soit.
'k Zal ook eens de vraag moeten stellen: vanaf nu zou ik graag elke zaterdag in de vooravond een uurke willen reserveren voor de rave-vriendjes. Smileys verplicht of je komt er niet in. :bounce: