Ja 2 jaar is niks . Overt laatst wa vriende van me naar een afterclub geweest. Ga de naam niet noemen. Ma toen ze er aankwamen werd één van hen geweigerd ... da was ni echt een probleem . Gebeurd wel al eens. Ma terwijl ze op de parking stonden te bespreken wat doen , heeft een portier een vrouw wat klappen gegeven. Vrouw werd wat hysterisch en ging terug af op de portier. De portier die echt rake klappen opt gezicht gegeven. Ja , diene maat van mij dat ni binnenmocht , ja , da was em echt teveel , dus ook effe iets tegen portier gaan zegge da da echt ni kan. Bwa , vriend van mij ook paar mosselkes op zn gezicht gekregen. Ondertussen stond da mieke al terug recht , pakt de portier die terug vast en smijt em da mieke recht op den harden tarmak.
Wel .... eerlijk gezegd , die portiers he , daar mochten ze van mij eens grote kuis doen se. Als ge zowiezo 10 keer sterker zijt als iemand , waarom die dan echt aftakelen op zo een manier , terwijl ge 10 keer sterker in uw schoenen staat. Schandalig !