timsan schreefJawel was erbij toen, was wel leuk maar als ik me goed herinner ook niet super toen..
Daarna nog naar at the villa gegaan (vroegere Palm Beach) en tussen Extreme en de villa stond politiecontrole. Toen dat ze ons tegenhielden hebben we gezegd dat we van een schoolfuif kwamen, chauffeur heeft toen moeten blazen, was safe en we mochten door, ze zeiden nog dat we zo moesten voortdoen. Hebben we daarna dan ook gedaan in the villa 8) 8)
Bedoelt toch niet Jeff Mills daarmee??Jeff is altijd super!!!!Volg deze man al 14 jaar,en keer op keer blijft hij mij verbazen!!!!Toch raar dat er zo weinig mensen weten,dat Jeff nog naar Extreme heeft komen draaien!!!Heeft in alle beste Clubs van BelgiƩ gespeeld!!!PHI-PHI reken ik daar niet bij!!!
Ook een pracht van de DJ!!!!Voor mij persoonlijk,de twee beste DJ's die er zijn!!!Beiden even oud,maar de beste in hun genre zeker weten!!!Laat die twee samen spelen,en u gaat de beste avond meegemaakt hebben!!!
Velen zullen zeggen,dat is niet mogelijk,want Jeff draait Techno,nee hoor!Wist je dat Jeff voor de eerste keer een RETRO-Set gespeeld heeft in Europa,en dat was nl in La Rocca:01-01-1996:
"THE REAL STORY OF HOUSE"