Pakrac schreefIk heb inderdaad maar een kleine blaas.
Uitgaan is gewoon duur geworden, ofwel heb ik mijn geld nu meer nodig. Maar kan je nog uitgaan met 25euro op zak? Denk van niet (uitzonderingen zijn er, maar de gemiddelde mens zal daar toch boven zitten)?!
Ik vind uitgaan er niet echt duurder op geworden.
Ik betaal voor drank in dancing nog ongeveer evenveel lijk 10j geleden. De inkom is klein beetje verduurd(sedert euro vooral), maar valt heel goed mee.
Hetgeen wat vooral duurder geworden is, zijn cafes (& frituren ;-)), 10j geleden had ge voor 40fr frank een pint en nu vragen ze op sommige plaatsen al 2euro.
Mij niet gezien, maar ik drink geen pint dan, maar lekker goe trappistje da zijn geld waard is,en dat niet op is binnen 10minuten.
Ook grotere evenementen zijn vooral duurder geworden.
Ik heb altijd minder uitgeven op lekkere feestjes & in dancings, dan op fuifkes. Op fuifkes dronk ik mij gewoon zat en smeet geld gewoon 'weg', terwijl als ik goed uit ging naar dancing of feesjes met beremuziek, dan betaalde ik mijn inkom en dronk ik zelf geen alcohol en dronk ik gewoon als ik het vandoen had (Heb zelf vorige zaterdag op 15j fuse voor 1ste keer alcohol gedronken op techno feesje ;-)).
Ik ben van mening, ge maakt het zo duur lijk ge wilt. Ik overconsumeer niet & drink geen dure dingen, kan makkelijk toe komen met 25-30euro dan. Tenzij inkom al direct 20 euro & meer is.