Nostalgie90 schreefHoorde ik hier het woord "vakmanschap" vallen? :scratch:
Wie zijn muziek niet smaakt en zijn plaats op Werchter gunt is jaloers?
Ik veronderstel dat onze post voor mij bedoeld is 8)
ja, Regi is een vakman; zijn vakgebied is commercieel succesvolle deuntjes maken, geen minimal, geen acid, geen whatever.... Hij maakte in de jaren '90 muziekjes die wel door de 'underground' gesmaakt werden, bv onder pseudoniem K-lab, etc... maar koos de (lucratieve) commerciele weg toen La Vache aansloeg. Zijn keuze, maar ook zijn succes achteraf.
Milk Inc is absoluut mijn ding niet, de cover van bijvoorbeeld Tainted Love, was voor mij er ook wel 'licht over' maar als je met elektronische, commerciele muziek 6x op 2 weken een sportpaleis vult, ben je niet zo heel slecht bezig.
Jaloers zijn, het is een afschuwelijke belgische ziekte, we hebben één van de grote festivalcultuur en één van de beste festivalst ter wereld; wat moet 'de vlaming' dan doen: er op kakken, daar zijn we goed in hé, dingen waar een ander land van droomt te hebben, uitkotsen, we doen het met sportlui, evenementen, muziekgroepen, noem maar op... Milk inc zou als franse groep in Frankrijk "larger than life "zijn.. wij zeiken er liever op
Wie moet Regi een plaats gunnen op Werchter? Jij of ik? Neen, Herman Schuermans en Live Nation "gunnen" plaatsjes; die "gunsten" hebben één doel; centjes verdienen en laten verdienen... Nu kunnen we onmiddellijk op Schuermans beginnen hakken, maar dan kunnen criticasters één ding best doen; geld op zak houden en vooral niet nr werchter gaan!! Dan heb je geen last van Schuermans, zijn prijzen, zijn stom festival met al die kutgroepen, ik ga trouwens zelf niet nr Werchter, slechts één maal gedaan voor Depeche Mode. Ik heb er dus allemaal geen last van.
Om al mijn getypt gezever samen te vatten: iedereen heeft zijn mening, en iedereen is vrij om te doen wat hij wil, dus ik snap het gedoe niet, staat u iets niet aan aan een evenement en dat is ooo zoooo belangrijk om facebookgroepjes voor op te richten? zet uw ipod op en blijf in uw zetel, maar wees toch niet zo selectief verontwaardigd over iemand als Regi, en dan heb ik het niet over mensen op het forum hier, maar over de vlaamse jeugd, media, etc samen